کد خبر: ۹۲۹۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

عماد ۴؛ حزب‌الله تصاویری از پایگاه زیرزمینی خود منتشر کرد

مقاومت اسلامی لبنان بعد از گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی درباره احتمال حمله پیش‌دستانه ارتش اسرائیل به تأسیسات حزب‌الله، تصاویری از پایگاه زیرمینی مخفی خود در دل کوهستان‌های لبنان منتشر کرد.
عماد ۴؛ حزب‌الله تصاویری از پایگاه زیرزمینی خود منتشر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

وبگاه «الاعلام الحربی» شاخه لبنان، ظهر امروز (جمعه)، این تصاویر را تحت عنوان «کوهستان‌های ما گنجیه‌های ما هستند» منتشر کرده است.

این تأسیسات زیرزمینی که رزمندگان مقاومت در حال فعالیت و حمل موشک‌های سنگین در آن دیده می‌شوند، «عماد ۴» نام دارد.

نام شهید «عماد مغنیه» فرمانده ارشد جنبش حزب‌الله بر این پایگاه زیرزمینی نهاد شده است که در سال ۲۰۰۸ توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

شبکه «المیادین» اشاره کرد حزب‌الله با انتشار این تصاویر پیام «سری بودن بالای» ظرفیت‌ها و پایگاه‌های موشکی خود را به دشمن مخابره کرده است.

این شبکه لبنانی نوشت این تأسیسات در عمق خاک لبنان قرار دارید و نه‌تن‌ها دشمن از نظر اطلاعاتی توان جمع‌آوری اطلاعات از آن را ندارد، بلکه این تأسیسات در برابر حملات نیز مستحکم است و دشمن نمی‌تواند ضربه‌ای پیش‌دستانه به آن وارد کند.

المیادین اضافه کرد این پایگاه زیرزمینی عماد ۴ نام دارد و عدد ۴ بیانگر آن است که احتمالا این پایگاه تنها یکی از تأسیسات مخفی حزب‌الله است.

المیادین در عین حال با اشاره به سهولت تردد رزمندگان مقاومت در این پایگاه گفت این تأسیسات در حد و اندازه یک شهر به نظر می‌رسد.

این تصاویر پس از آن منتشر شده است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد به حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به بیروت پاسخ محکمی خواهد داد.

رژیم صهیونیستی اخیرا با حمله هوایی به یک ساختمان در ضاحیه جنوبی بیروت «فؤاد شکر» از فرماندهان ارشد حزب‌الله را به شهادت رساند.

دبیرکل حزب‌الله طی دو سخنرانی خود تاکید کرد که پاسخ به این تجاوز حتمی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین