کد خبر: ۹۲۹۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس‌آذر؛ رونمایی از تیم رویایی نکونام

 تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته اول بیست‌وچهارمین دور ه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مقابل شمس‌آذر قزوین قرار می‌گیرد.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس‌آذر؛ رونمایی از تیم رویایی نکونام
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال تهران و شمس‌آذر قزوین در چارچوب هفته اول بیست‌وچهارمین دور ه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود. برای اولین بار لیگ برتر با استفاده از کمک داور ویدویی در ۲ دیدار آغاز می‌شود که یکی از این دیدارها تقابل استقلال و شمس آذر است.

استقلال تحت هدایت جوادنکونام فصل گذشته را با مقام نایب قهرمانی به پایان رساند و برای این فصل با توجه به عملکرد خوبی که در فصل نقل‌وانتقالات داشته، انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. شمس‌آذر نیز که دو فصل گذشته موفق شد به لیگ برتر صعود کند، با هدایت سعید دقیقی نمایش بسیار خوبی داشت و موفق شد فصل را با رتبه ششم به پایان برساند. قزوینی‌ها در این فصل نیز با هدایت دقیقی فصل را آغاز می‌کنند با این تفاوت که سعید دقیقی در فصل نقل‌وانتقالات یک رفت‌وبرگشت به ملوان داشت.

دیدار رفت این دو تیم در فصل گذشته در همین ورزشگاه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید اما شاگردان نکونام موفق شدند در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست پیدا کنند. در این فصل نیز ابتدا در قزوین باید دو تیم مقابل یکدیگر قرار بگیرند با این تغییر که اولین دیدار رسمی دو تیم در فصل جدید است.

شرایط متفاوت دو تیم در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی

دو تیم کاملا شرایط متفاوتی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی تجربه کردند. آبی‌پوشان پایتخت با ۱۰ بازیکن ورودی و ۷ خروجی یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در این فصل بودند ولی در مقابل شمس‌آذر تا به اینجا کار تنها یک بازیکن ورودی داشته ولی در مقابل ۱۰ بازیکن خود را نسبت به فصل قبل از دست داده است.

جواد نکونام برای این دیدار، بازیکنان خارجی تازه‌وارد خود، گوستاوو بلانکو و ابوالفضل جلالی را در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد آبی‌پوشان را با ترکیب ۲-۵-۳ روانه میدان کند. سیدحسین حسینی کاپیتان این تیم در چارچوب دروازه مسئولیت حفاظت از قفس توری استقلال را دارد.

در خط دفاعی آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا که در فصل گذشته نیز در اکثر بازی‌های استقلال حضور داشتند در کنار سامان فلاح مدافع جدید این تیم، خط دفاعی آبی‌پوشان پایتخت را تکمیل می‌کنند. رامین رضاییان بدون شک یکی از بمب‌های نقل‌وانتقالات این فصل بود و از سپاهان راهی این تیم شد از جناح راست و میلاد زکی‌پور دیگر هم‌تیمی سابق او از جناح چپ به عنوان فولبک‌های جدید این تیم به میدان می‌روند.

روزبه چشمی در کنار آرش رضاوند و محمدحسین اسلامی بازیکن جوان فصل گذشته ذوب‌آهن خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها جلال‌الدین ماشاریپوف پشت‌سر آرمان رمضانی تیم نکونام را برای اولین بازی فصل جدید تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین