کد خبر: ۹۲۹۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
هفته اول لیگ برتر بیست و چهارم؛

پیروزی فولاد مقابل نساجی

تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل نساجی به پیروزی دست یابد.
پیروزی فولاد مقابل نساجی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال نساجی و فولاد امروز جمعه ۲۶ مرداد در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و با قضاوت سعاد وفاپیشه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب نساجی: لوان پولی، محید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، سعید آقایی، مهرداد رضایی، محمد قاید رحمتی، حسین زامهران، منصور باقری (۳۲- کارت زرد) و حامد پاکدل

ترکیب فولاد: اتکیر یوسفوف، مجتبی نجاریان (۸۶- حمید بوحمدان)، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمد عباسی (۷۳- ساسان انصاری)، امیرمسعود سرآبادانی (۸۶- شاهین توکلی)، وحید حیدریه، محمد عسکری (۷۳- سینا مریدی)، احسان پهلوان (۴۰- کارت زرد) (۷۳- امین قاسمی نژاد)، محمدجواد محمدی و محمدرضا سلیمانی

این بازی در نیمه اول با حملات نصفه و نیمه بازیکنان دو تیم همراه بود و هیچ توپی از خط دروازه‌ها رد نشد. در دقیقه ۵ بازی برخورد شدید میانه میدان اعتراض بازیکنان نساجی را به همراه داشت و اعتقاد داشتند داور باید بازیکن فولاد را با جریمه رو به رو کند.

حامد پاکدل مهاجم جدید تیم نساجی در نیمه اول دو موقعیت خوب برای گلزنی داشت که نتوانست از فرصت‌های به دست آمده استفاده کند. در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی را برای گلزنی داشتند اما این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که توانستند میزبان خود را شکست دهند.

در دقیقه ۶۹، محمدرضا سلیمانی با حرکت در عمق و ضربه به زاویه مخالف توانست گل برتری را برای فولاد به ثمر برساند تا نخستین پیروزی فصل فولاد خوزستان در دیداری خارج از خانه شکل گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین