کد خبر: ۹۲۹۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
لیگ برتر انگلیس

رستگاری منچستریونایتد در دقایق پایانی با تعویض‌های طلایی تنهاخ

تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد ​​​​در هفته اول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر فولام را مغلوب کند.
رستگاری منچستریونایتد در دقایق پایانی با تعویض‌های طلایی تنهاخ
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و فولام در چارچوب هفته اول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه جمعه شب در ورزشگاه اولدترافورد با اقضاوت رابرت جونز برگزارشد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر منچستریونایتد به پایان رسید.

برونو فرناندز در دقایق ۲۸ و ۳۳ دو موقعیت عالی گلزنی داشت که کاپیتان یونایتد با بی‌دقتی این موقعیت‌ها را از دست داد. در ادامه این دیدار اریک تنهاخ خوش‌شانش بود که مگوایر و مارتینز با دو نجات مهم، مانع از ضدحمله‌های مرگبار فولام شدند.

منچستریونایتد سرانجام در دقیقه ۸۷ روی همکاری دو بازیکن تعویضی خود که در دقیقه ۶۰ وارد زمین شده بودند موفق شد قفل دروازه لنو دروازه‌بان فولام را باز کند.

شیاطین سرخ روی یک ضد حمله خطرناک توپ را در گوشه محوطه جریمه به الخاندرو گارناچو رساندند و ارسال او با ضربه جاشوآ زیرکزی تبدیل به گل ۳ امتیازی برای منچستر شد.

الخاندرو گارناچو در دقایق پایانی بازی این فرصت را داشت تا به تنهایی به مرد اول این دیدار تبدیل شود، اما به شکل عجیبی نتوانست دروازه خالی فولام را باز کند و این دیدار با همان تک گل مهاجم هلندی و جدید شیاطین سرخ به پایان رسید.

ترکیب ابتدایی منچستر یونایتد:

اونانا، دالو، مگوایر، مارتینز، مزراوی، کاسمیرو، مینو، دیالو، فرناندز، مانت و رشفورد.

ترکیب ابتدایی فولام:

لنو، تته، دیوپ، بسی، رابینسون، لوکیچ، پریرا، ترائوره، اسمیت رو، ایووبی و مونیز.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین