کد خبر: ۹۲۹۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

قتل مرد جوان با ضربه شمشیر در این محله تهران

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در جریان سرقت موبایل‌قاپی قربانی جنایت شده است.
قتل مرد جوان با ضربه شمشیر در این محله تهران
آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال قتل مرد جوان با ضربه شمشیر در صحنه موبایل‌ قاپی محله افسریه، تحقیقات گسترده جنایی برای دستگیری عاملان این جنایت هولناک آغاز شد.

عقربه‌ها ساعت ۳ بامداد امروز شنبه بیست و هفتم مردادماه را نشانه رفته بود که مامور گشت انتظامی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از طریق تماس تلفنی با قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی، سرقت مرگباری را در محله افسریه گزارش کرد. 

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیم بررسی صحنه جرم برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماشین‌های کلانتری ۱۵۶ افسریه، کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی، مأموران تیم تشخیص هویت تهران بزرگ، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل در محل حضور داشتند؛ جمعیت زیادی نیز اطراف حلقه زردرنگ امنیتی جمع شده و با نگرانی به‌دنبال اخبار تازه‌ای از این جنایت هولناک بودند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف ضربه شمشیر قرار گرفته و به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در جریان سرقت موبایل‌قاپی قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که به‌تازگی از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده، در حال پیاده‌روی در خیابان بود که ناگهان ۲ سارق جوان با موتورسیکلت به او حمله‌ور شدند. سارقان با تهدید سلاح سرد، قصد زورگیری تلفن همراه مقتول را داشتند که در همین حین، یکی از سارقان با ضربه شمشیر به قفسه سینه مقتول، او را مجروح کرد و سپس همراه همدستش بدون سرقت تلفن همراه، قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شدند.

تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در نخستین گام با دستور بازپرس جنایی اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد و صحنه جرم کردند تا ردپایی از هویت متهمان به دست آوردند، از سوی دیگر نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته ابتدا هویت عاملان جنایت را شناسایی و  سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

با دستور قاضی اختیاری از شعبه اول دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت دستگیری عاملان جنایت آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین