کد خبر: ۹۲۹۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

جزییات فصل دوم ارباب حلقه‌ها به زودی

فصل دوم حلقه‌های قدرت در تاریخ ۲۹ اوت در آمازون پرایم ویدیو منتشر خواهد شد. در فصل جدید این سریال، جزئیات جدیدی درباره داستان و محل قرارگیری شخصیت‌های اصلی در آغاز فصل منتشر شده است.
جزییات فصل دوم ارباب حلقه‌ها به زودی
آفتاب‌‌نیوز :

فصل دوم حلقه‌های قدرت در تاریخ ۲۹ اوت در آمازون پرایم ویدیو منتشر خواهد شد. در فصل جدید این سریال، جزئیات جدیدی درباره داستان و محل قرارگیری شخصیت‌های اصلی در آغاز فصل منتشر شده است.

فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت با حضور شخصیت‌های شرور معروف از داستان‌های «ارباب حلقه‌ها» و دیگر آثار جی. آر. آر. تالکین، طرفداران را هیجان‌زده کرده است. از جمله این شخصیت‌ها، بالروگ است که در اعماق معدن خزد-دوم قرار دارد. همچنین هویت جدید سائورون که برای مخفی شدن از آن استفاده می‌کند و وحشت بارو-وایت‌ها نیز در فصل دوم ظاهر می‌شوند. به لطف آخرین مصاحبه‌ها با بازیگران و عوامل سریال، حالا می‌دانیم که شلوب، هیولای معروف نیز به فهرست دشمنان فصل دوم اضافه خواهد شد.

در فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت، جزئیات جدیدی درباره داستان و محل قرارگیری شخصیت‌های اصلی در آغاز فصل منتشر شده است. ایزیلدور (با بازی مکسیم بالدری) در ادامه داستان، به مکان‌های تاریک و خطرناکی وارد می‌شود. یکی از این مکان‌ها، لانه شلوب، عنکبوت غول‌پیکری است که طرفداران از فیلم «ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه» به یاد دارند. این لانه همان جایی است که فرودو بگینز و سم‌وایز گمج، توسط گالوم به دام شلوب کشیده شدند. همان موجود فریبکاری که سعی داشت حلقه یگانه سائورون را از فرودو بگیرد.

فصل دوم «حلقه‌های قدرت» با حضور یک شرور کلیدی دیگر از دنیای ارباب حلقه‌ها همراه است

به نظر می‌رسد که ایزیلدور اکنون قرار است همان مسیری را طی کند که قرن‌ها بعد سام و فرودو طی خواهند کرد.

مکسیم بالدری در مصاحبه با EW فاش کرد: «من در یک غار بیدار می‌شوم و باید برای نجات خود از شلوب عبور کنم. این شروعی عجیب و ترسناک برای یک فصل است. این داستان، داستانی درباره بقا و همچنین عبرت گرفتن از آرزو‌های خطرناک است. ایزیلدور از یک پسر به یک مرد تبدیل می‌شود و باید بیاموزد به چه کسی اعتماد کند و به چه کسی نباید اعتماد کند.»

آخرین باری که ایزیلدور را دیدیم، در قسمت ماقبل آخر فصل اول حلقه‌های قدرت بود. پس از فوران کوه اورودروین در سرزمین‌های جنوبی، گالادریل (مورفید کلارک) به همراه یاران انسانی‌اش از نومه‌نور به کمک مردم آن منطقه شتافتند. ایزیلدور با شجاعت جان خود را فدا کرد تا ملکه میریل را از ساختمانی سوزان نجات دهد. بعد از این ماجرا بود که تصور می‌شد او کشته شده است. قسمت آخر فصل هیچ توضیحی درباره سرنوشت ایزیلدور نداد و این موضوع برای فصل دوم باقی ماند.

طرفداران «ارباب حلقه‌ها» می‌دانند که ایزیلدور از آتش و تمام خطرات دیگر، از جمله شلوب، جان سالم به در می‌برد. اما «حلقه‌های قدرت» فرصتی است تا به طرفداران نشان دهد که چگونه تاریکی و روشنایی درون ایزیلدور در هم تنیده است. این پیچیدگی برای توضیح شخصیتی ضروری است که اراده‌اش به قدری قوی بود که توانست حلقه یگانه را از انگشت سائورون جدا کند، اما به اندازه‌ای ضعیف بود که نتوانست از حلقه بگذرد و شر را برای همیشه از جهان محو کند. شاید در این فصل، شاهد شکل‌گیری ریشه‌های این شر در وجود ایزیلدور باشیم…

فصل دوم حلقه‌های قدرت در تاریخ ۲۹ اوت در آمازون پرایم ویدیو منتشر خواهد شد.

منبع: عرشه آنلاین 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین