کد خبر: ۹۲۹۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

گاریدو روی سرلک حساب نمی‌کند/ سرمربی اسپانیایی پیگیر وضعیت قلی‌زاده

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس به دنبال جذب یک وینگر برای اجرای تفکرات تاکتیکی تیمش است.
گاریدو روی سرلک حساب نمی‌کند/ سرمربی اسپانیایی پیگیر وضعیت قلی‌زاده
آفتاب‌‌نیوز :

میلاد سرلک که قرار بود هفته گذشته با دریافت کارت پایان‌خدمتش در تمرینات پرسپولیس شرکت کند از قرار معلوم با مشکلاتی مواجه شده و شاید این مساله باعث شود او با چند روز یا چند هفته تاخیر به جمع سرخپوشان برگردد. اما در مورد سرلک باخبر شدیم که خوان گاریدو از عملکرد بازیکنان خط هافبکش راضی است و اظهار داشته نیاز جدی به بازیکن جدید در این پست ندارد. در حال حاضر سروش رفیعی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو، چهار بازیکن خط میانی پرسپولیس هستند که دو نفر آن‌ها در ترکیب ثابت سرخپوشان به میدان می‌روند. از همین رو سرلک در صورت بازگشت به پرسپولیس کار سختی برای باز پس گرفتن جایگاهش در این تیم خواهد داشت.

گاریدو که روز گذشته با تعطیلی تمرین تیمش در باشگاه پرسپولیس حاضر شد، در حال حاضر سخت نگران کمبود‌های تیمش در پست دفاع چپ و وینگر است. او درواقع اعتقاد دارد برای این دو پست بازیکنان با کیفیت بالاتری می‌خواهد تا بتواند برنامه‌های تاکتیکی‌اش را بهتر پیاده کند؛ هرچند عملکرد امیری و وینگر‌های پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن بد نبود. در حال حاضر گاریدو نمی‌داند که باید به دنبال جذب وینگر باشد یا دفاع چپ. یا اینکه شرایط برای جذب دو بازیکن در این پست‌ها فراهم است. از این رو او از رضا درویش پیگیر وضعیت علی قلی‌زاده شده. انتقالی که اگر انجام شود آن وقت گاریدو به دنبال نهایی کردن انتقال گزینه مدنظرش در پست دفاع چپ خواهد بود در غیر این صورت او برای جذب وینگر خارجی که توانایی بازی در خط حمله هم داشته باشد هزینه خواهد کرد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس این اطمینان را به سرمربی اسپانیایی داده که ظرف دو سه روز آینده تکلیف انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس مشخص شود. آنچه مشخص است پرسپولیس برای بازی با تراکتور باید به همین داشته‌هایش اکتفا کند و بسیار بعید است تا آن موقع بازیکنی جدید به پرسپولیس بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین