کد خبر: ۹۲۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۰

جامعه روحانیت مبارز: 13 آبان منحرف نشود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جامعه روحانیت مبارز به مناسبت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی بیانیه‌ای صادر كرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این بیانیه آمده است:

سیزده آبان ماه سالروز مناسبت‌های بزرگی در انقلاب اسلامی است. روز تبعید امام خمینی (ره) است، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استكبار جهانی. جامعه روحانیت مبارز ضمن گرامیداشت این مناسبت‌ها و درخواست از ملت بزرگوار در جهت بزرگداشت هر چه باشكوهتر این روز، توجه امت مومن و فداكار را به نكات زیر جلب می نماید:

1- روز سیزده آبان ماه روز ملی مبارزه با استكبار جهانی، یادآور چند دهه ظلم مستمر استكبار جهانی به مردم مظلوم ایران و انقلاب مظلوم‌تر آن است. هشدار می‌دهیم با توجه به سابقه ننگین در دشمنی و ظلم عظیمی كه آمریكا در حق این ملت و ملت‌های مظلوم جهان انجام داده و ارائه آن تاكنون مبادا با نگاه ساده اندیشانه در دام توطئه آمریكا بیفتد.

2- جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ منافع ملی و پاسداری از حقوق مشروع ملت شریف ایران در برخورداری از فن آوری هسته‌یی و داشتن چرخه كامل سوخت برای اهداف صلح آمیز پای فشرده و نسبت به ترفندهای جاری برای تهی سازی ذخائر به دست آمده هشدار می‌دهیم و از مسوولان امر می‌خواهیم همچنان بر دفاع از این حق مسلم پافشاری كنند.

3- از همه وفاداران و معتقدان به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و امام امت (ره) می‌خواهیم كه باور و پایبندی خود را نسبت به استكبار ستیزی كه شاخص اصلی خط امام است اعلام نمایند و اجاز ندهند این خط الهی روشن تحت شعارها و مسیرهای انحرافی تضعیف گردد.

جامعه روحانیت مبارز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین