کد خبر: ۹۳۰۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶

خبر خوش برای مستاجران / ساخت مسکن دولتی برای همه مردم

مدیر مسکن و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از تحویل بیش از شش هزار و ۱۵۷ قطعه زمین به بنیاد مسکن این شهرستان خبر داد و گفت: برای خانه‌دار شدن مردم سعی در اجرای طرحهای حمایتی ساخت مسکن در این شهرستان داریم.
خبر خوش برای مستاجران / ساخت مسکن دولتی برای همه مردم
آفتاب‌‌نیوز :

آریا امیری در قشم اظهار داشت: واگذاری این زمین در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن جوانان قشم و با حمایت‌های ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده است.

وی تصریح کرد: تحویل این زمین‌ها در یکسال و نیم اخیر در شورای راهبری و بهسازی روستایی به بنیاد مسکن شهرستان قشم انجام شده است.

مدیر مسکن و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم شمار ثبت‌نام کنندگان در طرح ملی نهضت مسکن جوان قشم را بیش از ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: شهرستان قشم پیشرو در اجرای طرح ملی نهضت مسکن جوانان است.

امیری با بیان اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نگاه حمایتی ویژه‌ای نسبت به خانه‌دار شدن مردم جزیره دارد، گفت: با انعقاد تفاهم نامه با بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنیم تسهیلات ساخت مسکن برای همه مردم قشم در دسترس باشد و با اجرای طرح‌های حمایتی از متقاضیان برای ساخت مسکن حمایت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ما مکلف هستیم تا مردم را صاحب خانه کنیم و با اجرای صحیح طرح نهضت مسکن ملی و واگذاری اراضی به شرط ساخت، در جهت تحقق این موضوع تلاش می‌کنیم.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: یکی از نکات حایز اهمیت در طرح مسکن جوانان قشم، تخصیص زمین برای ساخت منازل ویلایی است در صورتی که در بیشتر نقاط کشور، شاهد ساخت مسکن به صورت آپارتمانی در این طرح هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین