کد خبر: ۹۳۰۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲

پیش‌بینی رشد چشمگیر قیمت بیت‌کوین توسط تحلیل‌گران

روند بیت‌کوین به این نکته اشاره می‌کند که مرحله صعودی قیمت این ارز دیجیتال در شرف آغاز است.
پیش‌بینی رشد چشمگیر قیمت بیت‌کوین توسط تحلیل‌گران
آفتاب‌‌نیوز :

بیت‌کوین در تلاش بود تا در روز یکشنبه (۲۸ مرداد) به سطح ۶۰ هزار دلاری بازگردد، زیرا قیمت آن در طول آخر هفته حتی بدون فعالیت سنتی بازار به تدریج افزایش یافت. داده‌ها نشان داد که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال طی امروز به سطح جدید ۶۰ هزار و ۲۷۱ دلار رسیده است. تحلیل‌گران نسبت به پتانسیل صعودی مداوم بیت‌کوین، تحت تأثیر شاخص‌های صعودی کلیدی، خوش‌بین هستند.

امروز قیمت بیت کوین نزولی شد و ارزش هر واحد آن نسبت به روز قبل، با ۱۳۰ دلار کاهش، ۵۹،۴۳۶ (پنجاه و نه هزار و چهارصد و سی و شش) دلار نرخ گذاری شد.

تایتان کریپتو، معامله‌گر محبوب، یک تقاطع صعودی قابل توجه در «ابر ایچیموکو» (یک ابزار تحلیل تکنیکال که سطوح حمایت و مقاومت، جهت روند و حرکت را نشان می‌دهد.) در بازه‌های زمانی روزانه را برجسته کرد که نشان می‌دهد بیت‌کوین ممکن است برای یک روند صعودی قوی آماده باشد.

به نوشته کوین تلگراف، او خاطرنشان کرد که قیمت این ارز دیجیتال به‌تازگی بالای «خط تنکان» (میانگین متحرک کوتاه‌مدت در سیستم ایچیموکو که منعکس‌کننده میانگین بالاترین و پایین‌ترین قیمت در یک بازه ۹ دوره‌ای است.) بسته شده است و اکنون به دنبال بازپس‌گیری «کیجون» (یک میانگین متحرک میان‌مدت که نشان‌دهنده بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها در یک بازه زمانی ۲۶ دوره‌ای است.) است که هر دو به عنوان سیگنال‌های شکست قیمتی قریب‌الوقوع در نظر گرفته می‌شوند.

این احساس توسط آلن تاردایگر، یک معامله‌گر دیگر، که پیش‌بینی کرد بیت‌کوین ممکن است بر اساس این سیگنال‌های صعودی به زودی دوباره افزایش یابد، بازتاب یافت.

رکت کپیتال، تحلیل‌گر برجسته دیگر، تأکید کرد که بسته شدن قیمت بالای ۶۰ هزار و ۶۰۰ دلار برای بیت‌کوین حیاتی خواهد بود. این سطح نشان‌دهنده پایان دوره نزولی اخیر و آماده‌سازی برای افزایش قابل توجه‌تر است. او همچنین به داده‌های تاریخی اشاره کرد و گفت که بیت‌کوین ممکن است تا اواخر سپتامبر، تقریبا ۱۶۰ روز پس از آخرین رویداد هاوینگ، وارد فاز رشد سریع قیمت شود.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه (۲۸ مرداد) از ۵۹ هزار و ۳۰۱ دلار تا ۶۰ هزار و ۲۱۶ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۱:۴۱ به وقت ایران، ۵۹ هزار و ۵۴۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود یکصد افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶/۰۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۱ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۵۹۶ دلار تا ۲ هزار و ۶۸۲ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۱:۴۲ به وقت ایران، ۲ هزار ۵۶۴ دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۸/۶۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۱ درصد افزایش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین