کد خبر: ۹۳۰۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

وزیر پیشنهادی کشاورزی: هیچ نسبتی با فساد نداشتم و ندارم

«بنده آشنایی‌ام با بخش کشاورزی قدمتی بیش از ۳۰ دارد. به این حوزه به عنوان بهره‌بردار و روستایی نگاه کرده‌ام، بنده ادعایی ندارم، اما بیشتر از هر کسی بخش‌های پیدا و پنهان این وزارت خانه را دیده‌ام، وزارت جهاد کشاورزی جایی است که باید از سر مرزعه و واحد تولید را بشناسد. ۴ سال در پست همترازی وزیر خدمت کرده‌ام.»
وزیر پیشنهادی کشاورزی: هیچ نسبتی با فساد نداشتم و ندارم
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: بنده با فساد هیچ نسبتی نداشته‌ام اما در فسادستیزی و پاکدستی نسبت دیرینه دارم و در طول دوران خدمتم یک مورد فساد هم اتفاق نیفتاده است و می‌توانم این قول را دهم که مبارزه با فساد ربطی به تحریم و پول ندارد و به صورت محکم با فساد مبارزه می‌کنم.

غلامرضا نوری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه‌های پیشنهادی خود برای وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضمن تشکر از مخالفین و موافقین به سوالات شما عزیران می‌پردازم.

وزیر پیشنهادی با بیان این‌که سوال شد از بخش‌های فساد در این وزارت خانه خبر ندارم، عنوان کرد: تذکر به جایی بود، بنده آشنایی‌ام با بخش کشاورزی قدمتی بیش از ۳۰ دارد. به این حوزه به عنوان بهره‌بردار و روستایی نگاه کرده‌ام، بنده ادعایی ندارم اما بیشتر از هر کسی بخش‌های پیدا و پنهان این وزارت خانه را دیده‌ام، وزارت جهاد کشاورزی جایی است که باید از سر مرزعه و واحد تولید را بشناسد. ۴ سال در پست همترازی وزیر خدمت کرده‌ام.

وی گفت: بنده با فساد هیچ نسبتی نداشته‌ام اما در فسادستیزی و پاکدستی نسبت دیرینه دارم و در طول دوران خدمتم یک مورد فساد هم اتفاق نیفتاده است و می‌توانم این قول را دهم که مبارزه با فساد ربطی به تحریم و پول ندارد و به صورت محکم با فساد مبارزه می‌کنم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین