کد خبر: ۹۳۰۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
بخشایش در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

اگر لیست کابینه زمان انتخابات ارائه می‌شد، جلیلی کنار می‌کشید

بخشایس گفت: امیدواریم آقای نوری با لایه‌های پنهان اقتصاد در وزارت جهاد کشاورزی به گونه‌ای عمل کند که به سرنوشت چای دبش دچار نشود، در این صورت مردم خواهند گفت نمایندگان توانایی وزیر شدن ندارند.
اگر لیست کابینه زمان انتخابات ارائه می‌شد، جلیلی کنار می‌کشید
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کشاورزی خاطرنشان کرد: اگر لیست این کابینه در زمان انتخابات ارائه می‌شد، فرآیند رقابت کوتاه و جلیلی به نفع پزشکیان کنار می‌رفت و کار ادامه پیدا می‌کرد.

احمد بخشایش، مخالف برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: کلام مولا علی باعث پیروزی پزشکیان شد. امیدوارم به کلام مولا علی خدشه وارد نشود، زیرا ناتوانی کابینه در تمشیت امور در سنوات آتی موجب ضرر و زیان به کلام مولا علی (ع) خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برنامه وزیر پیشنهادی آنچه آمده، همان سنگ بزرگ علامت نزدن است، گفت: حداقل یک شاخص به ما بدهند که تا ۴ سال آینده با آن ایشان را مورد بررسی قرار دهیم. گویی وزیر در زنگ انشاء از همه چیز سخن گفته، اما هیچ کاری را نمی‌خواهد به سرانجام برساند.

بخشایش گفت: در این سال نخست وزیری برای رأی گرفتن به طور مرتب اصرار می‌کرد که اگر به من رأی بدهید باک بنزین ۳۰ دلاری را به ۲۰ دلار به شما می‌فروشم و در این رابطه علاقمند بودم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حداقل یک شاخص به ما بدهد تا طی ۴ سال آینده بتوانیم بر اساس آن ایشان را مورد سنجش قرار دهیم در غیر این صورت سنگ بزرگ علامت نزدن است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر لیست این کابینه در زمان انتخابات ارائه می‌شد، فرآیند رقابت کوتاه و جلیلی به نفع پزشکیان کنار می‌رفت و کار ادامه پیدا می‌کرد.

بخشایس گفت: امیدواریم آقای نوری با لایه‌های پنهان اقتصاد در وزارت جهاد کشاورزی به گونه‌ای عمل کند که به سرنوشت چای دبش دچار نشود، در این صورت مردم خواهند گفت نمایندگان ساده‌دل و دل‌رحم هستند و توانایی وزیر شدن ندارند، چون وزرا پیچیده‌تر از نمایندگان هستند. در برنامه‌های ایشان تأکید شده که رویه‌ها را اصلاح و فساد را از بین می‌برد، اما برنامه‌ریزی ندارد، چگونه این آمال و آرزو را محقق می‌کند و در چه بازه زمانی آن را انجام می‌دهد؛ امیدواریم که، چون دکتر پزشکیان و غلامرضا نوری قزلجه فرزندان مجلس هستند و نمایندگان ترجمان ملت ایران هستند، موفق شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین