کد خبر: ۹۳۰۲۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

کمیسیون صنایع مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع موافقت کرد

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را با حداکثر آرا تائید کرد.
کمیسیون صنایع مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع موافقت کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در جلسه علنی روز دوشنبه(۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌های عزیز نصیر زاده وزیر پیشنهادی دفاع در دستور کار قرار گرفت.

زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن قرائت متن گزارش این کمیسیون در مورد وزیر پیشنهادی دفاع گفت: ارزیابی برنامه وزیر پیشنهادی وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حاکی از این است که ایشان در مجموع شناخت خوبی از محیط راهبردی منطقه، موضوعات اساسی وزارت دفاع، وظایف و اختیارات این نهاد، چشم ‌اندازها و نیازهای آتی وزارتخانه و لزوم انطباق برنامه‌های پیشنهادی با اسناد بالادستی کشور دارند با این حال لازم است در برنامه ایشان، به انتقال فناوری از بخش غیرنظامی به بخش دفاعی- نظامی توجه بیشتری شود.

وی افزود: صلاحیت و شایستگی‌های اختصاصی وزیر پیشنهادی با توجه به سوابق تحصیلی و شغلی ایشان، مناسب ارزیابی می شود.

در نظر نهایی این کمیسیون آمده است: پس از سوابق، عملکرد، برنامه ها و اظهارات آقای عزیز نصیر زاده، درخصوص صلاحیت ایشان برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رای گیری به عمل آمد که در نتیجه، صلاحیت ایشان برای تصدی وزارتخانه مذکور، با اکثریت آراء به تأیید کمیسیون صنایع و معادن رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین