کد خبر: ۹۳۰۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

نمایندگان مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع چه گفتند؟

تعدادی از نمایندگان مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تشریح دیدگاه‌های خود پرداختند.
نمایندگان مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع چه گفتند؟
آفتاب‌‌نیوز :

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر روز دوشنبه -۲۹ مرداد ماه- در مخالفت با برنامه‌های عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دولت چهاردهم به تشریح دیدگاه‌های خود پرداختند.

به مساله ترور اسماعیل هنیه پاسخ محکمی داده شود

یاسر سلیمانی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در مخالفت برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برادر عزیز آقای نصیرزاده بنده مخالف شما نیستم و افتخار می‌کنم که در کابینه دکتر پزشکیان حضور دارید، وزرات دفاع نقش مهمی در مسائل امنیتی و دفاعی دارد، در طراحی، ساخت، خرید و تولید نیازهای نیروهای مسلح، افتخار می‌کنیم در کنار شما هستیم.

نماینده مردم کرمان اظهار داشت: چند نکته مهم وجود دارد که چرا باید آقای اسماعیل هنیه در تهران ترور شود،  و اکنون خواهان این هستیم که  نیروهای مسلح پاسخ محکمی دهند.

نماینده مردم کرمان بیان داشت: وزارت دفاع نقش مهمی در مسائل دفاعی و امنیتی دارد،می توانیم نقش مهمی در حوزه پیشگیرانه به‌ خصوص در حوزه فناوری های نوین داشته باشیم؛ البته ذات صهیونیست‌ها بر اساس ترس استوار است هر زمان ما محکم جواب آنها را دادیم آنها جرات نکردند که جواب ما را بدهند.

وی با اشاره به ویژگی های سردار سپهبد شهید سلیمانی اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که در راه شهید سلیمانی باشیم چون همه دیدند که شهادت او و ابومهدی المهندس هیچ خللی در جبهه مقاومت ایجاد نکرد و همین اتفاق بعد از شهادت شهید هنیه رخ داد.

سلیمانی با تاکید بر لزوم توجه به معیشت نیروهای مسلح گفت: باید همه توان به کار گرفته شود که نیروهای کارآمد و زبده در وزارت دفاع حفظ شوند نه این‌که آنها به خاطر مسائل معیشتی به جاهای دیگر بروند این خیلی بد است که کسی که لب مرز ماموریت دارد حقوقی مساوی با فردی بگیرد که ماموریتی در تهران داشته و در هتل اسکان دارد.

وی در ادامه افزود: ما باید همه از نیروهای وزارت دفاع پشتیبانی کنیم و رای ما نیز با قاطعیت امیر نصیرزاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین