کد خبر: ۹۳۰۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

آقای ثابتی! شما از کی پارلمانتاریست شدی که ما بی‌خبریم؟!

روزنامه هم میهن به شدت از امیرحسین ثابتی انتقاد کرده است.
آقای ثابتی! شما از کی پارلمانتاریست شدی که ما بی‌خبریم؟!
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن به شدت از امیرحسین ثابتی انتقاد کرده است.

بخش‌هایی از این مطلب را در ادامه می‌خوانید.

نه‌تن‌ها عباس عراقچی که به نظر می‌رسد دیگر وزیران پیشنهادی نیز اگر براساس توافق پیشینی معرفی شده باشند از سدّ مجلس می‌گذرند و هیاهوی نمایندگان متمایل به جبهۀ پایداری به جایی نمی‌رسد چراکه برخلاف تصور اولیه وزن زیادی در مجلس ندارند. اگر داشتند محمدباقر قالیباف درصدر نمی‌نشست و جایی هم برای ثابتیِ جوان در آن بالا منظور می‌شد.

مجری پیشین تلویزیون در واقع سخن تازه‌ای مطرح نکرده است. سال‌هاست به تبعیت از بزرگ‌ترِ خود در کیهان این مطالب را علیه توافق هسته‌ای بر زبان می‌آورند درحالی‌که نه بدیلی برای برجام نشان داده‌اند و نه مردم فراموش کرده‌اند برجام برای نجات ایران از دست‌پختِ سعید جلیلی – مراد و مقتدای ثابتیِ جوان- شکل گرفت و اگر دولت احمدی‌نژاد و مذاکرات بی‌حاصل و فرسایشی سعید جلیلی به قطعنامه‌های تحریمی نینجامیده بود چه نیاز به ظریف و عراقچی و تخت‌روانچی تا بخواهند برای بازگشت به وضعیت قبل به آب و آتش بزنند. رفتار کودکانۀ امیرحسین ثابتی در مجلس که فیلمی را نشان داد تا مثلاً افشا کند عراقچی گفته «ترامپ نمی‌تواند برجام را از بین ببرد» یا اینکه چرا مدال افتخار دریافت کرده هم یادآور رفتار زنندۀ رئیس‌جمهور سابقاً محبوب‌شان – احمدی‌نژاد- و همین تازگی علیرضا زاکانی در مناظره‌ها بود که جوری عکس حسن روحانی را نشان می‌داد که اگر کسی نمی‌دانست می‌پنداشت در موقعیتی نامتناسب با جایگاه یک سیاست‌مدارِ روحانی است.

اگر او مجری یک شبکه خصوصی و در عین حال فعال سیاسی بود و در انتخاباتی واقعی گوی سبقت را از دیگران ربوده بود می‌توانست بادی به غبغب بیندازد و در دفاع از مجلس بگوید نباید از مجلس بخواهند به کل کابینه رأی دهیم، اما نه در موقعیت فعلی. به سیاق نقاش مشهور در طعنه به روزنامه‌نگار پرآوازه که گفت: از کی مصدقی شد که ما خبردار نشدیم می‌توان درباره آقای ثابتی هم گفت از کی پارلمانتاریست شد که ما باخبر نشدیم؟ پارلمانتاریست به معنی مدرسی و مصدقی کلمه وگرنه می‌دانیم نماینده شده است.

منبع: روزنامه هم میهن 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین