کد خبر: ۹۳۰۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱

شنیده شدن صدای انفجار در تل‌آویو برای دومین روز پیاپی

منابع خبری امروز (دوشنبه) نیز همانند روز گذشته از شنیده شدن صدای انفجار در تل آویو مرکز سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.
شنیده شدن صدای انفجار در تل‌آویو برای دومین روز پیاپی
آفتاب‌‌نیوز :

منابع صهیونیستی اعلام کردند که محل این انفجار، وزارت جنگ این رژیم بوده است.

برخی منابع عبری در این باره اعلام کردند که صدای انفجار در تل آویو ناشی از آزمایش صورت گرفته توسط وزارت جنگ است.

هنوز منابع رسمی در مورد علت این انفجار اظهار نظری نکرده‌اند.

انفجار مذکور تنها ساعاتی پس از آن صورت می‌گیرد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس و سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، با انتشار بیانیه‌هایی مسئولیت انفجار عصر دیروز (یکشنبه) در تل آویو را به عهده گرفتند.

منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب نیز گزارش دادند که انفجار تل آویو بر اثر یک بمب و یک عملیات شهادت طلبانه بوده است.

به گفته این منابع، فردی که به شهادت رسید، دارای کمربند انفجاری بوده و ظاهرا بمب همراه این شخص زودتر از موعد مقرر منفجر شده است.

از دیروز به موازات تشدید تدابیر امنیتی در تل آویو و حومه آن، موجی از ترس و نگرانی ساکنان این منطقه را نسبت به از سرگیری عملیات‌های استشهادی فرا گرفته است.

پلیس و دستگاه جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» امروز با انتشار بیانیه مشترک از افزایش سطح آماده باش خبر دادند.

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما عملیات قهرمانانه‌ای را که توسط قهرمانان گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس و سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در شهر تل‌آویو انجام شد، تبریک می‌گوییم و تأکید می‌کنیم که بازگشت این روش از عملیات قهرمانانه در قلب رژیم صهیونیستی پاسخ واقعی به جنایات نسل کشی، قتل عام و کشتار توسط آن با حمایت آمریکا است.

در این بیانیه آمده است: عملیات تل آویو شروع یک مرحله جدید و منحصر به فرد برای مقابله با وحشیگری دشمن صهیونیستی است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه آورده است: عملیات تل‌آویو سیلی جدیدی به صورت رژیم صهیونیستی و همچنین شکست امنیتی و اطلاعاتی جدیدی برای این رژیم است و تأیید می‌کند که سران تل آویو با حفظ مواضع و دستاورد‌های سیاسی خود فقط ویرانی و مرگ را به صهیونیست‌ها هدیه می‌دهند.

این بیانیه افزود: عملیات تل آویو بار دیگر توانایی مردم ما و مقاومت آن‌ها در ضربه زدن به دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست، نفوذ به تمامی تدابیر امنیتی تصنعی و حمله به آن‌ها با تمام قوا را ثابت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین