کد خبر: ۹۳۰۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

مجلس افتخار رای اعتماد به «ظفرقندی» را از خود سلب نکند

سید حسن هاشمی ـ وزیر اسبق بهداشت گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس هنگام رای اعتماد به وزرا، دولت دکتر پزشکیان را از امتیاز حضور دکتر ظفرقندی محروم نکرده و در عین حال افتخار رای اعتماد به چنین فرزندی از میهن را از مجلس شورای اسلامی سلب نکنند.
مجلس افتخار رای اعتماد به «ظفرقندی» را از خود سلب نکند
آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسن هاشمی ـ وزیر اسبق بهداشت با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود، ضمن اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر ظفرقندی علاوه بر دانش بالا و نیم قرن تجربه معلمی، یکی از شریف‌ترین، پاکترین و دلسوزترین اعضای جامعه پزشکی است.

هاشمی ادامه داد: ایشان در کنار صلاحیت‌های عمومی و تخصصی که دارد از حمایت همه جریان‌های سیاسی و غیرسیاسی داخل جامعه پزشکی و پیراپزشکی نیز برخوردار است که واجد ارزش بسیار است.

هاشمی افزود: امروز اگر بخواهیم یک الگوی خوب برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در حوزه خودمان معرفی کنیم به طور حتم آقای دکتر ظفرقندی در صدر لیست قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: کسی که داوطلب این مسئولیت است شک نکنید از بن دندان به نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن باور و اعتقاد دارد. دکتر ظفرقندی برای یک زندگی عافیت طلبانه و راحت و در عین حال با سرمایه اجتماعی بالا هیچ چیزی کم ندارد، بنابراین مطمئما برای خدمت، فداکاری، ارتقای سلامت مردم و تقویت شعار‌های انقلاب اسلامی به میدان آمده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه جسارت دکتر ظفرقندی را از صمیم قلب تحسین می‌کنم، افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور در این دوره پزشک و جراح است، انتظارات از حوزه سلامت قابل توجه خواهد بود. از طرفی دکتر پزشکیان در حوزه سلامت دارای دیدگاه‌ها و نگاه‌های خاصی است که تامین آن‌ها کار راحتی نیست. ضمن اینکه هماهنگی با بخش‌های مختلف علمی، بهداشتی، درمانی و خدماتی نیز کار ساده‌ای نخواهد بود.

وزیر اسبق بهداشت به دو نکته مهم درباره رای اعتماد به دکتر ظفرقندی اشاره کرد و گفت: دکتر ظفرندی و دکتر پزشکیان همزمان رئیس دانشگاه بوده‌اند؛ به همین دلیل ارتباط بسیار قوی و صمیمانه‌ای دارند که این ارتباط می‌تواند تاثیر بسزایی در تحقق خواسته‌های شما نمایندگان و موکلانتان داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: نفرات بعد از دکتر ظفرقندی آنطور که من اطلاع دارم فاصله بسیار زیادی با ایشان دارند و اینگونه نیست که اگر به دکتر ظفرقندی رای ندادید فکر کنید نفر بعد شایسته‌تر از ایشان خواهد بود.

وزیر اسبق بهداشت گفت: امیدوارم شما نمایندگان مجلس، دولت آقای پزشکیان و سلامت عمومی را از امتیاز حضور دکتر ظفرقندی محروم نکرده و در عین حال افتخار رای اعتماد به چنین فرزندی از میهن را از مجلس شورای اسلامی سلب نکنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین