کد خبر: ۹۳۰۴۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰

نماینده‌ای که پای مختار را به مجلس باز کرد!

سومین جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، از صبح دیروز آغاز شد. این جلسه، مانند جلسات قبلی حواشی مختلفی داشت‌.
نماینده‌ای که پای مختار را به مجلس باز کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

سومین جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، از صبح دیروز آغاز شد. این جلسه، مانند جلسات قبلی حواشی مختلفی داشت. حمید رسایی، نماینده تهران، در جلسه علنی نوبت صبح دیروز مجلس، با اشاره به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امور خارجه طی روز گذشته و پاسخ او به امیرحسین ثابتی، گفت: روز گذشته عراقچی در صحبت‌های خود با خطاب قرار دادن آقای ثابتی طوری صحبت کرد که انگار نقض برنامه و کارنامه ایشان به معنای زیر سوال بردن ولایت‌پذیری مجلس است.

محمدباقر قالیباف با قطع صحبت‌های رسایی از او درخواست کرد که در دستور مجلس تذکر دهد و حمید رسایی هم گفت که تذکرش در دستور است، اما رئیس مجلس آن را نپذیرفت. این نماینده مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: «آقای قالیباف ماده ۲۰۴ را بیاورید.» قالیباف گفت: «این ماده را حفظ هستم بفرمایید.» رسایی گفت: «خب بگویید ببینم در این ماده چه نوشته است؟» رئیس مجلس هم پاسخ داد: «در رابطه با رئیس جمهور، وظایف و صحبت‌ها و ….»

در این هنگام، رسایی با قطع سخنان قالیباف خطاب به او گفت: «خیر، این ماده را من برایتان می‌خوانم.»

از بگو مگو حمید رسایی و محمد باقر قالیباف که بگذریم، رفتار عجیب یک نماینده مجلس نیز سوژه خبرنگاران شد. این نماینده کفش‌هایش را از پا درآورد و بر روی زمنی نشست و کار خود را دنبال کرد.
مختار به مجلس رفت!

همچنین سلمان اسحاقی نماینده قائن در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود در مخالف با این وزیر پیشنهادی، گریزی به سریال «مختارنامه» زد و گفت: برخی گلایه دارند چرا همیشه فیلم مختار پخش می‌کنند، فیلم مختار را برای مسئولین پخش می‌کنند.

وی افزود: به عنوان نمونه مختار در جایی از سریال می‌گوید: به خدا قسم اقرار نمی‌کردید که خطایتان سهوی بوده است و از سر سودجویی به مردم جفا کرده اید، برایتان همان حکمی را اجرا می‌کردم که برای شمر و خولی و هرمله کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین