کد خبر: ۹۳۰۴۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷

حبس ۱۰ ساله راننده تاکسی اینترنتی

طبق اعلام پایداد یزد، راننده تاکسی اینترنتی مجرم به دلیل آدم‌ ریایی و سوءقصد به ۱۰ سال حبس و شلاق محکوم شد.
حبس ۱۰ ساله راننده تاکسی اینترنتی
آفتاب‌‌نیوز :

در  پی شکایت دختری ۲۲ ساله مبنی بر آدم ربایی و قصد تجاوز، پرونده قضایی تشکیل و بازپرس دادسرای یزد دستور انجام تحقیقات در خصوص شکایت طرح شده صادر کرد.

با استعلام صورت گرفته از شرکت تاکسی اینترنتی و حسب گزارش انجام تحقیقات از سوی اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان، مشخص شد که متهم مردی ۲۴ ساله است که با تغییر مسیر در محلی خلوت خودرو را متوقف کرده و پس از قفل کردن درب‌های خودرو به دختر جوان تعرض و در پایان تحقیقات، کیفر خواست در خصوص این متهم صادر و پرونده به دادگاه کیفری شعبه دو یزد ارسال شد.

دادگاه رسیدگی‌کننده در نهایت با توجه به آثار زیانبار بزه‌های ارتکابی متهم را بابت آدم‌ربایی به ۱۰ سال حبس، بابت توقیف غیرقانونی به سه سال حبس، بابت مزاحمت برای بانوان به ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی و بابت ارتباط نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق تعزیری محکوم کرد و این محکومِ زندانی هم‌اکنون در حال سپری کردن ایام حبس است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایداد از شهروندان درخواست می شود حتما قبل از سوار شدن، هویت راننده و مشخصات خودرو را بررسی و تطبیق داده و با اطمینان سفر خود را شروع کنید و در صورت هرگونه ابهام، سفر را لغو و با پشتیبانی مرکز تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین