کد خبر: ۹۳۰۴۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

گوندوگان قربانی ستاره جدید بارسلونا شد

بارسلونا امیدوار است که با جدایی ایلکای گوندوگان بتواند قرارداد دنی اولمو را به ثبت برساند.
گوندوگان قربانی ستاره جدید بارسلونا شد
آفتاب‌‌نیوز :

نام بازیکنان بسیاری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال در کنار نام باشگاه بارسلونا مطرح شدند، اما در نهایت آن‌ها تا به حال تنها موفق به جذب دنی اولمو از لایپزیش شده‌اند و او تنها خرید این تیم برای فصل جدید به حساب می‌آید.

اما مشکلات مالی قابل توجه باشگاه بارسلونا که در این تابستان بسیار برای آن‌ها دردسرساز بوده باعث شده است که قرارداد این ستاره اسپانیایی در لالیگا به ثبت نرسد. او نتوانست در اولین دیدار تیمش در هفته اول مسابقات لالیگا به میدان برود و مدیران بارسا در تلاش هستند که با رعایت قوانین فرپلی مالی هرچه زودتر قرارداد او را به ثبت برسانند.

مدیران بارسا اطمینان دارند که با جدایی این بازیکن می‌توانند قرارداد ستاره جدیدشان را به ثبت برسانند و حذف دستمزد بالای گوندوگان به نفع آن‌ها خواهد بود. این ستاره آلمانی هم با توجه به شرایط حساس بارسا توافق کرده که این باشگاه را بدون مشکل خاصی ترک کند.

گوندوگان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از پایان مورد قراردادش با سیتی تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و به بارسلونا ملحق شود تا به رویای کودکی‌اش برسد، اما حالا تنها پس از گذشت یک سال در آستانه جدایی از بارسا قرار دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین