کد خبر: ۹۳۰۵۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

ستاره تراکتور آخرین گلزن پرسپولیس مقابل تی‌تی‌ها

در اتفاقی جالب توجه آخرین گلزن پرسپولیس مقابل تراکتور ستاره امروز تی‌تی‌ها بوده است.
ستاره تراکتور آخرین گلزن پرسپولیس مقابل تی‌تی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور و پرسپولیس عصر پنجشنبه و در هفته دوم لیگ بیست و چهارم در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که آخرین تقابل دو تیم به سود سرخ‌ها تمام شده است.

شش ماه قبل از رویارویی عصر پنجشنبه دو تیم، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در هفته هفدهم لیگ بیست و سوم میزبان تراکتور بود که با دو گل از سد حریفش گذاشت.

این دو گل در دقایق ۵۷ و ۵۹ به ثمر رسید و سرخ‌ها در مسیر رقابت با استقلال به سه امتیاز ارزشمند دست یافتند.

این برد از آن جهت برای پرسپولیس با اهمیت بود که سرخ‌ها تحت هدایت اوسمار لوس ویرا و در اولین تجربه سرمربیگری او بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی در هفته شانزدهم مقابل آلومینیوم اراک شکست خوردند و با این برد که اولین پیروزی اوسمار در نقش سرمربی پرسپولیس بود دوباره به عرصه رقابت برگشتند.

نکته جالب اینجاست که گل اول پرسپولیس در آن مسابقه را عیسی آل‌کثیر و گل دوم را مهدی ترابی به ثمر رساندند که حالا این دومی ستاره تی‌تی‌های تبریز به حساب می‌آید.

مهدی ترابی تنها دو ماه بعد از جدایی از پرسپولیس به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصول اخیر این باشگاه حالا قرار است در نقش اسلحه تراکتور مقابل سرخ‌های تهران نقش آفرینی کند و این بار عنصر ارزشمندی برای این تیم در راه اولین پیروزی خانگی این فصلش باشد.

ترابی در همان بازی ابتدایی فصل تازه در رفسنجان موفق به گل‌سازی برای تیمش شد و امسال از همین هفته اول پاس گل‌هایش را آغاز کرده است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین