کد خبر: ۹۳۰۵۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

گزارش بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهارمین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور پرداختند که جزییات آن را می توانید در این گزارش مرور کنید.
گزارش بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور
آفتاب‌‌نیوز :

نمایندگان مجلس شورای اسلامی که صبح شنبه - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت صبح امروز سه شنبه-۳۰ مرداد ۱۴۰۳ به بررسی صلاحیت اسکندر مؤمنی ، وزیر پیشنهادی کشور پرداختند.

در ابتدای این جلسه، ولی الله بیاتی ضمن قرائت گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی درباره وزیر پیشنهادی کشور از موافقت این کمیسیون با برنامه های  اسکندر مؤمنی خبر داد.

همچنین ابراهیم رضایی از نظر مساعد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر پیشنهادی کشور خبر داد.

از طرف کمیسیون عمران، نیز عبدالجلال ایری با قرائت گزارش کمیسیون متبوع خود، از موافقت با پیشنهاد تصدی اسکندر مؤمنی برای پست وزارت کشور خبر داد.

مخالفان وزیر پیشنهادی کشور

«مومنی» به حوزه معیشتی کارکنان وزارت کشور توجه کند

مصطفی پوردهقان از وزیر پیشنهادی کشور خواست که در حوزه‌های اجتماعی و در مواجهه با تنش‌ها و ناهنجاری‌ها با استفاده از رویکردهای فرهنگی و اجتماعی برخورد کرده و همچنین به مسائل معیشتی کارکنان وزارت کشور توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات معیشتی در وزارت کشور و در بین فرمانداران و بخشداران گفت: با عینک سیاسی به استان‌ها نگاه نکنید. استانداران و فرمانداران را براساس دانش‌شان انتخاب کنید.

«مومنی» در انتخاب استانداران و فرمانداران دقت کند

حمیدرضا گودرزی با اشاره به تجربه خود در وزارت کشور گفت: وزارت کشور وزارت گسترده‌ای است که تمامی نظم و انضباط داخل کشور به این وزارتخانه برمی‌گردد. درخواست ما این است که در انتخاب استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و همچنین در سازمان شهرداری و دهیاری‌ها دقت فراوان کنیم.

***

لازم به ذکر است که رای گیری برای وزرای پیشنهادی بعد از اتمام بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی در مجلس انجام می شود که احتمالا چهارشنبه ۳۱ مرداد خواهد بود.

گزارش کامل ایسنا از بررسی برنامه‌های دولت وفاق ملی با حضور رئیس جمهور و نظرات موافقان و مخالفان را می توانید در این لینک مرور کنید.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین