کد خبر: ۹۳۰۵۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

بازداشت مردی که از ۲۰ خودرو در شمال تهران دزدی کرد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق محتویات خودرو در محدوه خیابان دربند خبرداد.
بازداشت مردی که از ۲۰ خودرو در شمال تهران دزدی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ صادق ضرونی در این‌باره گفت:‌ به دنبال تماس یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده سرقت محتویات داخل خودرو و شکستن شیشه توسط سارق، شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند قرار گرفت و عوامل این کلانتری به محل سرقت اعزام شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته محل سرقت مشخصات ظاهری سارق را شناسایی کرده و در اختیار واحدهای گشت قرار دادند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: ماموران گشت کلانتری روز گذشته با مشاهده سارق که در خیابان دربند درحال زاغ‌زنی خودروهای پارک شده بود، مشاهده و سریعا برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی ادامه داد: متهم با مشاهده ماموران سریعا از محل متواری شد که با درایت و هوشیاری ماموران و ایجاد طرح مهار پس از یک تعقیب و گریز کوتاه موفق به دستگیری متهم شدند. در بازرسی اولیه از کیف متهم آلات و ادوات سرقت و یک جفت باند خودرو کشف شد. همچنین با انتقال متهم به مقر انتظامی و بررسی سوابق وی، مشخص شد که او از سارقان سابقه دار بوده و به ۲۰ فقره سرقت مشابه نیز اعتراف کرد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد که حتما خودروهای خود را در محلی که مجهز به دوربین مداربسته است پارک و از نگهداری تجهیزات ارزشمند در داخل خودرو خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین