کد خبر: ۹۳۰۵۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
یادداشت یک فرزند شهید

توهین به مرز ایران تقصیر شومن‌هایی، چون «ثابتی» نیست

«تقصیر شومنی، چون ثابتی نیست که بالاترین هنرش مجری‌گری تلویزیون و سفر به قطر بود برای دیدن بازی‌های جام جهانی؛ تقصیر بزرگتر‌های «به اصطلاح اصولگرا» یش هست که جوان خام و هدرگویی، چون او را در غیاب مردم توی لیست گذاشتند و در کم رمق‌ترین انتخابات تاریخ پارلمانی جمهوری اسلامی با رأیی نازل به مجلس فرستادند.»
توهین به مرز ایران تقصیر شومن‌هایی، چون «ثابتی» نیست
آفتاب‌‌نیوز :

عصر ایران با انتشار یادداشت یک فرزند شهید البته به صورت «امضا محفوظ» در خصوص امیرحسین ثابتی، نماینده تهران در مجلس پرداخته و نوشته است: پدرم که به جبهه می‌رفت نگفت مرگ بر این مرزی که با فلانی‌ها هموطن هستیم. فلانی‌هایی که آن روزها خودشان را مجاهدین خلق می‌نامیدند و خلق، آنان را منافق خطاب می‌کرد؛ پدرم ایران را دوست می‌داشت

دیروز که دیدم امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس شورای اسلامی  توئیت کرده که مرگ بر مرزی که عراقچی و ظریف در آن به دنیا آمده اند، ابتدا باور نکردم و گفتم شاید از آن توئیت‌های فیکی باشد که پسمانده‌های رجوی در شبکه‌های اجتماعی استفراغش کرده‌اند اما پرس و جو که کردم دنیا دور سرم چرخید: وای خدای من! چگونه یک ایرانی می‌تواند به مرزهای میهن‌اش مرگ بفرستد! آن هم کسی که خود را نماینده مردم همین سرزمین می‌داند!

تقصیر شومنی چون ثابتی نیست که بالاترین هنرش مجری‌گری تلویزیون و سفر به قطر بود برای دیدن بازی‌های جام جهانی؛ تقصیر بزرگترهای «به اصطلاح اصولگرا» یش هست که جوان خام و هدرگویی چون او را در غیاب مردم توی لیست گذاشتند و در کم رمق‌ترین انتخابات تاریخ پارلمانی جمهوری اسلامی با رأیی نازل به مجلس فرستادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین