کد خبر: ۹۳۰۷۹۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

کشف شامپو‌های قاچاق ۲۵ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۰۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از انباری در جنوب تهران خبر داد.
کشف شامپو‌های قاچاق ۲۵ میلیاردی در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی افشاری درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران این پلیس در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که مقادیری کالای قاچاق خارجی در انباری در باقرشهر تخلیه و دپو شده است.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی نیز مشخص شد که کالاهای خارجی از این انبار به مراکز فروش لوازم آرایشی در تهران توزیع می‌شود، گفت: با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای اجرای عملیات دریافت شد. پس از آن نیز ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به محل این انبار رفته و در آنجا مشاهده کردند که محل مذکور یک باب انبار کالاهای بازرگانی است که کالاهای موجود در آن در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد:‌ همچنین ماموران مشاهده کردند که مقادیر انبوهی شامپو و کراتین مو در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی ارائه شده مربوط به سال‌های گذشته بوده و مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد. در واقع این اقلام فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و قاچاق بود. 

افشاری با اشاره به بازرسی انجام شده از این انبار گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده از داخل این انبار تعداد ۵۴۸۹ عدد شامپو و کراتین مو به مارک SALON CARE ساخت کشور ایتالیا را کشف و ضبط کردند.  کارشناسان ارزش اموال قاچاق کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی از پرونده قضایی در این خصوص خبر داد و گفت: پرونده متشکله به همراه متهم به دادسرا ارجاع شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین