کد خبر: ۹۳۰۸۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹

صحبت‌های عجیب سمیعی درباره هاشمی نسب

فرشید سمیعی در لایو صفحه رسمی باشگاه استقلال درباره صحبت‌های چند روز اخیر مهدی هاشمی نسب در مورد قطع همکاریش توضیحاتی ارائه داد.
صحبت‌های عجیب سمیعی درباره هاشمی نسب
آفتاب‌‌نیوز :

فرشید سمیعی مدیرعامل تیم استقلال ساعتی پیش در لایو اینستاگرامی باشگاه استقلال حاضر شد تا پاسخگوی خبرنگاران حوزه استقلال که در دفتر او حاضر بودند، شود.

وقتی یکی از خبرنگاران از فرشید سمیعی پرسید که دستور از بالا دلیل پایان همکاری استقلال و هاشمی نسب بوده، فرشید سمیعی پاسخ داد:

ما هیچ صحبتی درخصوص ایشان نداریم، فقط اینکه احترام هاشمی‌نسب واجب است و با ایشان مذاکراتی شد، ولی تا الان منتج به نتیجه نشده است. اتفاق خاصی هم رخ نداده است. ابتدای فصل که مزاحم ایشان شدم گفتند قصد ادامه حضور در استقلال ندارد، در همان زمانی که در دوره مربیگری بودند. خلاصه صحبت‌ها منتج به نتیجه نشد.

به هر حال امسال با سال‌ها دیگر فرق می‌کند. برخی آیتم‌ها باید انجام می‌شد که زمان بر است. این زمان بر بودن باعث ایجاد دلخوری می‌شد. بحث اینکه از بالا گفته باشند ایشان نباشد، نیست. یکسری شرایط و سلسله مراتب اداری امسال وجود دارد که برای همه است. یک مساله عام است برای همه مشاغل در کشور. یکسری شرایط است که برای همه باید احراز شود. ایشان یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال بوده‌اند، هواداران به او علاقه دارند و امیدوارم شرایطی باشد که در خدمت ایشان باشیم.

اگر مخاطب خبرورزشی متوجه شد منظور مدیرعامل استقلال از این صحبت‌های بدون سر و ته چه بود و دلیل جدایی مهدی هاشمی نسب را متوجه شد، نگارنده خبر هم متوجه می‌شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین