کد خبر: ۹۳۰۹۰۰
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

آشوبی: اگر رضاییان مشورت می‌کرد، می‌گفتم به استقلال نرود/ این فضای سخت را تجربه کرده‌ام

بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت، گفت: چنانچه رامین رضاییان از من مشتورت می‌گرفت، می‌گفتم به استقلال نرود، چراکه من این فضای سخت را تجربه کرده‌ام.
آشوبی: اگر رضاییان مشورت می‌کرد، می‌گفتم به استقلال نرود/ این فضای سخت را تجربه کرده‌ام
آفتاب‌‌نیوز :

فرزاد آشوبی بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در مورد عملکرد سرخ‌پوشان پایتخت در نقل و انتقالات تابستانی، بیان کرد: حجم تغییرات در پرسپولیس، در گروه فنی و هم بازیکنان، بیش از حد استاندارد بوده است. این تغییرات باعث می‌شود کار شما برای رسیدن به موفقیت سخت شود و زمان بر باشد. البته امیدوارم پرسپولیس هرچه زودتر این مسیر را طی کند. چیزی که از گاریدو می‌شنویم این است که او توانسته تیم را مدیریت کند و خودش را به تیم تحمیل کرده و این اتفاق را در زمان کوتاهی انجام داده است. برای اینکه پرسپولیس را با گاریدو در مسیر موفقیت ببینیم باید کمی صبور باشیم.

وی در خصوص جدایی چند بازیکن مطرح از پرسپولیس، اظهار داشت: این اتفاق عجیب بود، برای اینکه چند بازیکن کلیدی و تاثیرگذار که در موفقیت‌های پرسپولیس سهیم بودند از تیم جدا شدند. البته بازیکنان خوب و شایسته‌ای جذب شدند و حتی فرشاد احمدزاده و علی علیپور که تجربه بازی در پرسپولیس را داشتند، بازگشتند، اما در نهایت در بخش هماهنگی پرسپولیس به‌نظرم نیازمند زمان است.

بازیکن اسبق پرسپولیس در واکنش به تعلل مدیران در نقل و انتقالات، اظهار داشت: اعتقادی به تعلل ندارم، چون به هر حال باشگاه محدودیت‌های خاص خودش را دارد. در مورد پرسپولیس صحبت می‌کنیم نه تیمی مثل سپاهان. سپاهان به هرحال از نظر بودجه دست بازتری دارد و وقتی با بازیکنی وارد مذاکره می‌شود فرایند جذب سریعتر طی می‌شود، اما در مورد پرسپولیس اینگونه نیست. در مورد یحیی عطیه‌الله قطعا ملاحظاتی وجود داشته که جذب نشد. هرچند حضور چنین بازیکنی در ایران و پرسپولیس می‌توانست اتفاق خوب و بزرگی باشد. در هر صورت داشته‌های پرسپولیس به گونه‌ای است که ما را امیدوار کند و اتفاقات خوبی را می‌تواند رقم بزند. به نظرم گاریدو می‌تواند به بازیکنان آکادمی توجه کند. به عنوان مثال فصل پیش امیررضا رفیعی در مقطعی که بیرانوند نبود به اعتماد کادر فنی پاسخ مثبت داد و شایستگی‌هایی خود را به اثبات رساند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات نیز، عنوان کرد: استقلال در نقل و انتقالات خوب عمل کرده است. اینکه آن‌ها توانستند ترکیب اصلی خود را حفظ کنند و آن را با خرید‌های متفاوت ارتقا بدهند، قطعا در این فصل به کادر فنی استقلال کمک خواهد کرد تا در این فصل رقابت خوبی برای قهرمانی داشته باشد. البته موضوعاتی وجود دارد که در این مسیر می‌تواند اختلال وارد کند. ابتدا اینکه استقلال از نظر تاکتیکی نیاز به تنوع بیشتری دارد به خصوص در بخش حمله و این موضوع در ادامه لیگ می‌تواند برای این تیم تعیین کننده باشد. موضوع بعدی این است که علی‌رغم اینکه استقلال گروه خوبی از بازیکنان را در اختیار دارد، اما فکر می‌کنم مدیریت این فضا و این حجم از بازیکن، کار سختی است و برای استقلال تعیین کننده و مهم خواهد بود.

هافبک اسبق سرخابی‌های پایتخت در مورد انتقال رامین رضاییان به استقلال نیز، گفت: واقعیت این است که ما باید به تصمیم رامین رضاییان احترام بگذاریم، اما اگر از من می‌پرسید می‌گفتم به استقلال نرود، چون این فضا را تجربه کرده‌ام. این بازیکن به هر دلیلی فکر کرده این تصمیم به فوتبال او و حتی دیدن شدن دوباره وی کمک خواهد کرد. در مجموع مزایایی که این تصمیم به انتقادات و سرزنش‌های که صورت می‌گیرد، برتری دارد. امیدوارم با این فضا و این حجم از انتقادات کنار بیاید و مسیر خود را پیدا کند. او نیاز به ذهنیت قوی و بزرگی دارد. این فضا را تجربه کرده‌ام، اما اگر از من سوال می‌کرد به او می‌گفتم به استقلال نرود. در هر صورت او در بین پرسپولیس‌های محبوبت ویژه‌ای داشت و این اتفاق قطعا برای او اذیت کننده خواهد بود. به هرحال امیدوارم موفق باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین