کد خبر: ۹۳۱۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱

دفتر نتانیاهو، موافقت اسرائیل با کنترل گذرگاه فیلادلفیا توسط یک نیروی بین المللی را رد کرد

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرد که گزارش ها درخصوص موافقت اسرائیل با استقرار نیروی بین المللی در محور فیلادلفیا در مرز با مصر درست نیست.
دفتر نتانیاهو، موافقت اسرائیل با کنترل گذرگاه فیلادلفیا توسط یک نیروی بین المللی را رد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که نخست وزیر به اصل کنترل اسرائیل بر محور فیلادلفیا متعهد است.

دفتر نتانیاهو صراحتاً موضوع کنترل محور فیلادلفیا در مرز نوار غزه و مصر را کاملا رد کرد.

وب سایت آکسیوس آمریکا (چهارشنبه ۳۰ مردادماه) گزارش داد که مصر با طرح رژیم صهیونیستی درباره محور فیلادلفیا مخالفت کرده است.

به گزارش ایرنا، آکسیوس گزارش داد که دولت مصر طرح ارائه شده از سوی رژیم صهیونیستی درباره محور فیلادلفیا در مرز بین مصر و غزه را رد کرده است.

بر اساس این گزارش، مذاکره‌کننده‌های رژیم صهیونیستی و مقام‌های آمریکایی گفتند که مطالبات جدید بنیامین نتانیاهو درباره محور فیلادلفیا به یک مانع عمده برای توافق منجر شده است.

آکسیوس افزوده است: جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا قرار است با بنیامین نتانیاهو گفتگو و وی را برای نشان دادن انعطاف‌پذیری بیشتر در خصوص توافق تبادل اسرا ترغیب کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (۲۸ مردادماه) نیز گفته بود که به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گفته است که او می‌خواهد کنترل کل محور فیلادلفیا در دست ارتش این رژیم باشد.

مقامات وزارت امور خارجه آمریکا اظهارات نتانیاهو را رد کردند و گفتند که بلینکن در این زمینه قانع نشده و تاکید کرده است که آمریکا با نتانیاهو در این موضوع موافق نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین