کد خبر: ۹۳۱۱۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷

متهم اصلی این پرونده در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت

اواخر فروردین سال ۹۸ گزارش یک درگیری خونین در یکی از محله‌های ورامین به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد.
متهم اصلی این پرونده در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

اواخر فروردین سال ۹۸ گزارش یک درگیری خونین در یکی از محله‌های ورامین به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد. پس از آن مأموران به محل حادثه رفتند و با بررسی‌های مقدماتی دریافتند که درگیری میان چند دوست در یک دورهمی شبانه رخ داده و یک عمو و برادرزاده مجروح شده‌اند. با دستگیری چند تن از شرکت‌کنندگان در نزاع ساعتی بعد از بیمارستان ورامین خبر رسید مرد میانسال که از ناحیه گردن آسیب دیده بود، جان باخته و یک هفته بعد هم برادرزاده‌اش بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد. بدین ترتیب دستور شناسایی عامل قتل صادر و دوماه بعد متهم اصلی در یکی از روستا‌های استان فارس شناسایی و دستگیر شد.

وی ضمن اعتراف به قتل مدعی شد به علت مصرف مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشته است. با اعترافات متهم، وی صحنه جرم را بازسازی کرد و با تکمیل تحقیقات برای او به اتهام مباشرت در دو قتل عمد و شرب خمر و برای متهم ردیف دوم به اتهام معاونت در دو قتل کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در جلسه دادگاه اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم به قتل به جایگاه رفت و با تکرار اظهاراتش گفت: من قصد کشتن آن‌ها را نداشتم اگر در حالت طبیعی بودم این اتفاق نمی‌افتاد. من فقط از خودم دفاع کردم. پس از آن همدستش به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: آن روز وقتی به محل درگیری رسیدیم به یکباره ۸-۷ نفر با چوب و چماق به دوستم حمله کردند و من از ترسم اصلاً وارد درگیری نشدم. آنقدر همه چیز سریع اتفاق افتاد که من شوکه بودم. در پایان جلسه قضات متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند. با صدور این حکم، پرونده به دیوان عالی کشور رفت و از سوی قضات دیوان مهر تأیید خورد و متهم اصلی پرونده در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین