کد خبر: ۹۳۱۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

راز قتل بانوی تاکستانی فاش شد

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی تاکستان پرده از راز مفقود شدن بانوی تاکستانی برداشته و قاتل دستگیر شد.
راز قتل بانوی تاکستانی فاش شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: بیستم مردادماه سال جاری، در پی اعلام فقدانی خانمی سالخورده در شهر تاکستان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از اقدامات فنی و تلاش‌های شبانه روزی دریافتند فقدانی در یکی از خیابان‌های شهر تاکستان سوار بر یک دستگاه خودروی مسافربر شخصی شده و بعد از آن هیچ نشانی از وی به دست نیامده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه به اقدامات شبانه روزی فنی و پلیسی در شناسایی راننده خودرویی که آخرین بار این خانم را در شهر تاکستان سوار کرده خبر داد و گفت: کارآگاهان تحقیقات تکمیلی خود را آغاز و موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های تاکستان شناسایی کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی ماموران سریعاً وارد عمل شدند و متهم را دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: سرانجام متهم در تحقیقات پلیسی پرده از راز مفقود شدن این بانو برداشته و به قتل وی اعتراف کرد

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی سرقت طلا و جواهرات مقتول را انگیزه ارتکاب این جنایت عنوان کرده است، تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین