کد خبر: ۹۳۱۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاماندگان اربعین در غرب پایتخت

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای پیاده روی شهروندان در نظر گرفته تا با آمادگی کامل و با تجهیزات در اختیار، روان سازی ترافیکی را برای تردد عزاداران در دستور کار قرار گیرد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاماندگان اربعین در غرب پایتخت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ایوب زرگران با تسلیت اربعین شهادت امام حسین (ع)، درباره تمهیدات ترافیکی روز اربعین اظهار داشت: با توجه به تجمع و پیاده روی شهروندان، از متولیان محترم هیئت‌های عزاداری، عزیزانی که موکب‌های پخش نذری در سطح معابر شهری و روستایی شهرستان‌های غرب استان تهران در برنامه کاری آن‌ها است، تقاضا داریم با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند و از برپایی این موکب‌ها در معابر اصلی شهرستان‌ها خودداری کنند.

وی در خصوص پیاده روی شهروندان جامانده از اربعین حسینی تاکید کرد: این مهم حتماً بایستی در برنامه‌ها پیش بینی شده باشد و با خدمتگزاران این عزیزان در پلیس راهنمایی و رانندگی هماهنگی لازم صورت گرفته باشد تا اعمال محدودیت ترافیکی، اطلاع رسانی به موقع شهروندان، استفاده از تجهیزات ترافیکی و علائم لازم برای تامین ایمنی حرکت شهروندان صورت پذیرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در این راستا پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای پیاده روی شهروندان در این روز با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در نظر گرفته تا با آمادگی کامل و با تجهیزات در اختیار، روان سازی ترافیکی را برای تردد عزاداران در دستور کار قرار دهد.

سرهنگ زرگران در خصوص ممنوعیت‌های روز اربعین حسینی شهرستان‌های غرب استان تهران نیز خاطرنشان کرد: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در شهرستان‌های غرب استان تهران گفت: محدودیت تردد کامیون خودرو‌های سنگین از ساعت ۲۴ روز چهارم شهریورماه ۱۴۰۳ از سمت چهاردانگه اسلامشهر به سمت شهرری اعمال می‌شود.

وی افزود: در شهریار محدودیت شروع مراسم از ساعت ۸ صبح از سمت پل قائم به سمت میدان اتقلاب شهریار به سمت امامزاده اسماعیل و مسیر‌های فرعی را خواهیم داشت.

سرهنگ زرگران تصریح کرد: در اسلامشهر، خیابان‌های امام خمینی، کاشانی و مطهری به سمت امامزاده اسماعیل از گلزار شهدای گمنام قائمه به سمت خیابان خلیج فارس امامزاده عقیل به صورت مقطعی و نیز شهرک امام حسن خیابان‌های شامی، گلزار شهدای گمنام، مسکن مهر و امام خمینی به صورت مقطعی محدودیت خواهد داشت.

وی ادامه داد: در رباط کریم از مقابل پارک معلم تا امامزاده عمادالدین محدودیت به صورت مقطعی و در نصیر شهر خیابان امام خمینی ابتدای مصلی تا انتهای خیابان مصلی و نیز در پرند از مقابل مسجد جامع پرند همراه با عبور مرور و مقطعی به سمت گلزار شهدای فاز پنچ اعمال محدودیت می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در خصوص محدودیت‌های ترافیکی قدس و ملارد نیز ابراز داشت: در شهرستان قدس از ساعت ۹ به سمت بلوارامام زاده، تقاطع گلبرک به سمت امام زاده حضرتین (ع) و در ملارد بلوار رسول اکرم به سمت امامزاده ابراهیم به صورت مقطعی و همراه با عبور مرور خواهد بود.

سرهنگ زرگران در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین رانندگان تقاضامندیم در این روز تا پایان مراسم از معابر جایگزین استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین