کد خبر: ۹۳۱۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

برقراری ۲ پرواز هواپیمایی یزد ایر در فرودگاه بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از برقراری دو پرواز رفت و برگشتی توسط هواپیمایی یزد ایر در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند خبر داد.
برقراری ۲ پرواز هواپیمایی یزد ایر در فرودگاه بیرجند
آفتاب‌‌نیوز :

عظیم طهماسبی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی رایزنی و پیگیری‌های نماینده مردم شریف نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و این اداره کل چهار پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار شد. 

وی گفت: اولین پرواز هواپیمای آر جی شرکت هواپیمایی یزد ایر پنج‌شنبه هشتم شهریورماه ساعت ۱۸:۰۵ از تهران آغاز ساعت ۱۹:۴۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ۲۰:۴۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. همچنین پرواز دوشنبه این شرکت از ۱۲ شهریورماه برقرار که این پرواز ساعت ۱۷:۵۰ از تهران آغاز ساعت ۱۹:۳۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ۲۰:۳۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: پرواز‌های هواپیمایی یادشده تا آبان ماه و ابتدای برنامه زمستانی برنامه‌ریزی شده است که در صورت استقبال مسافرین پرواز‌ها تداوم و برای برنامه زمستانی نیز تمدید خواهد شد. 

طهماسبی خاطرنشان کرد: با برقراری این چهار پرواز تعداد پرواز‌های فرودگاه بیرجند به ۲۴ پرواز در هفته افزایش پیدا کرده که ۲ پرواز در مسیر مشهد-بیرجند-مشهد و ۲۲ پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین