کد خبر: ۹۳۱۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

اعتراف گواردیولا: برای خرید این بازیکن، قانونم را زیر پا گذاشتم

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی فاش کرد که برای خرید ایلکای گوندوغان، قانون نانوشته خودش در نقل و انتقالات را زیر پا گذاشته است.
اعتراف گواردیولا: برای خرید این بازیکن، قانونم را زیر پا گذاشتم
آفتاب‌‌نیوز :

روز جمعه ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی با قراردادی یک ساله از بارسلونا به منچسترسیتی پیوست و بعد از ۱۲ ماه دوری از این باشگاه، دوباره پیراهن سیتی را خواهد پوشید. گوندوغان در تابستان سال گذشته بعد از به اتمام رسیدن قراردادش، به صورت رایگان از سیتی جدا شد و به بارسلونا رفت و فصل ناموفقی را در نیوکمپ سپری کرد. در نهایت، بلوگرانا به او اجازه داد که به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود تا آن‌ها بتوانند قرارداد اولمو را ثبت کنند. 

گواردیولا درباره خرید گوندوغان گفت: "به عنوان یک سرمربی، من اصلاً موافق خرید دوباره بازیکنان در این سن نیستم. اما ایلکای را به خوبی می‌شناسم و از ذهنیت او خبر دارم. او واقعاً اهل رقابت است و با توجه به اوضاع مالی بارسلونا، او به صورت رایگان به سیتی بازگشت. ما در این باره صحبت کردیم و من با خریدش موافقت کردم. مذاکرات بین دو باشگاه اصلاً به من ربطی ندارد. او می‌تواند در پست رودری، کواچیچ و نونیس بازی کند. در این باشگاه همه به گوندوغان احترام می‌گذارند. "

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین