کد خبر: ۹۳۱۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
حزب‌الله لبنان از آغاز حمله به عمق اسرائیل خبر داد

حزب‌الله لبنان: انتقام از اسرائیل آغاز شد

حزب‌الله لبنان از پاسخ اولیه به ترور فرمانده ارشد حزب‌الله فؤاد شکر خبر داد و اعلام کرد که یک حمله هوایی بزرگ به عمق اراضی رژیم صهیونیستی را آغاز کرده که به‌زودی از آن رونمایی خواهد کرد.
حزب‌الله لبنان: انتقام از اسرائیل آغاز شد
آفتاب‌‌نیوز :

حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) از پاسخ اولیه به ترور شهید فؤاد شکر فرمانده ارشد حزب‌الله خبر داد و گفت «در راستای پاسخ به شهادت سردار فؤاد شکر، رزمندگان مقاومت یک حمله هوایی بزرگ به عمق اراضی رژیم صهیونیستی آغاز کردند».

حزب‌الله در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد «رزمندگان ما حمله با تعداد زیادی پهپاد حمله هوایی به عمق اراضی رژیم صهیونیستی را آغاز کردند و یک هدف نظامی ویژه اسرائیل را مورد اصابت قرار داده‌اند که بعداً از آن رونمایی خواهیم کرد».

حزب‌الله در خصوص مواضعی که هدف قرار داده این‌گونه تصریح کرد «سایت‌ها، پادگان‌ها و سکو‌های گنبد آهنین دشمن را در شمال فلسطین اشغالی با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادیم».

حزب‌الله لبنان همچنین در خصوص هرگونه حمله رژیم صهیونیستی علیه مواضع غیرنظامیان هشدار داد و تصریح کرد «در صورت هدف قرار دادن غیرنظامیان، پاسخ شدید و دردناکی از راه خواهد رسید».

در این بیانیه با تأکید بر آمادگی کامل حزب‌الله لبنان در مقابل هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی تأکید شده است «مقاومت در لبنان در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد و با قدرت خواهد ایستاد و مراقب هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی خواهد بود».

حزب‌الله همچنین تصریح کرد «عملیات ما زمان می‌برد و پس از آن بیانیه مفصلی در مورد مسیر و اهداف آن صادر خواهیم کرد».

حزب‌الله: مرحله اول عملیات به پایان رسید، ۳۲۰ کاتیوشا شلیک کردیم

،حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از پایان موفقیت‌آمیز مرحله اول عملیات علیه مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در مقدمه این بیانیه، حزب‌الله لبنان در خصوص مرحله اول عملیات علیه مواضع رژیم صهیونیستی تصریح کرد «اولاً با استعانت از خداوند متعال مرحله اول با موفقیت کامل به پایان رسیده است».

حزب‌الله لبنان درباره تعداد موشک‌های پرتاب شده به سمت مواضع رژیم صهیونیستی اعلام کرد «تعداد موشک‌های کاتیوشا پرتاب شده تاکنون از ۳۲۰ به سمت مواضع دشمن فراتر رفته است».

حزب‌الله در بیانیه خود در خصوص هدف از این عملیات توضیح داد «در این مرحله به منظور تسهیل عبور بالگرد‌های هجومی و حرکت آن‌ها به سمت اهداف تعیین شده در عمق خاک فلسطین اشغالی، پادگان‌ها و مواضع اسرائیلی هدف قرار گرفتند و پهپاد‌ها با موفقیت طبق برنامه به سمت هدف حرکت کردند».

در این بیانیه فهرستی از مکان‌ها و مواضعی که هدف قرار گرفته آمده است و توضیح داده شده است «سایت‌هایی که به یاری خداوند متعال هدف قرار گرفتند و آسیب دیدند: 

۱- پایگاه نظامی میرون

۲- سکوی شلیک موشک نافیه زیف

۳- پایگاه زعتون

۴- الزاعوره

۵- پایگاه السهل

۶- مقر نظامی کیلع در جولان اشغالی سوریه

۷- مقر نظامی یو أف در جولان اشغالی سوریه

۸- پایگاه نفح در جولان اشغالی سوریه

۹- پایگاه یردن در جولان اشغالی سوریه

۱۰ - پایگاه عین زی تیم

۱۱- پادگان راموت نفتالی بوده است».

حزب‌الله در پایان بیانیه خود تصریح کرد که در بیانیه‌های بعدی، جزئیات بیشتری ارائه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین