کد خبر: ۹۳۱۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰

هواشناسی ۴/ ۶ / ۱۴۰۳؛ افزایش ابر و رگبار برای اغلب نقاط کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز برای اغلب نقاط کشور شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق پیش‌بینی شده است و هوای امروز تهران، ابری و همراه با وزش باد خواهد بود.
هواشناسی ۴/ ۶ / ۱۴۰۳؛ افزایش ابر و رگبار برای اغلب نقاط کشور
آفتاب‌‌نیوز :

آخرین داده‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز - یکشنبه - در مناطقی از شرق لرستان، شمال و شرق خوزستان، غرب استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری، جنوب غرب اصفهان، برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای روز دوشنبه و سه‌شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است.

همچنین چهارشنبه با گذر امواج کم‌دامنه‌تر از بخش میانی از نوار شمالی کشور در استان مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در تهران و سمنان گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

همچنین در ارتفاعات شرق لرستان، شمال شرق خوزستان، جنوب غرب اصفهان و غرب کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

روز پنجشنبه - ۸ شهریور - رگبار پراکنده در مازندران، مناطق شمالی البرز، تهران، قزوین و بارش پراکنده در کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری رخ خواهد داد.

قابل‌ذکر است در پنج‌روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت. در سه روز آینده در شمال غرب و غرب کشور نیز افزایش وزش باد انتظار می‌رود.

بر اساس اعلام هواشناسی، آسمان تهران امروز کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۶ درجه سانتی گراد و کمینه دما ۲۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین