کد خبر: ۹۳۱۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خبر داد:

امدادرسانی به ۲۵۳ خانوار در سیلاب‌های اخیر فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از امدادرسانی به ۲۵۳ خانوار در سیلاب‌ها و آبگرفتگی‌های اخیر این استان خبر داد.
امدادرسانی به ۲۵۳ خانوار در سیلاب‌های اخیر فارس
آفتاب‌‌نیوز :

حسین درویشی با اعلام این مطلب گفت: در بازه زمانی سه‌شنبه، ۳۰ مرداد تا شنبه، ۳ شهریور ماه جاری شاهد بروز سیلاب و آبگرفتگی در برخی مناطق استان بودیم که در همین راستا امدادگران به یاری مردم شتافتند.

وی با بیان اینکه ۱۴ شهرستان استان درگیر سیل و آبگرفتگی بودند، افزود: شهرستان‌های اوز، بختگان، بوانات، خرم‌بید، داراب، رستم، زرین‌دشت، سروستان، فراشبند، فیروزآباد، ممسنی، نی‌ریز، کوه‌چنار و گراش در این بازه زمانی درگیر آبگرفتگی و سیلاب بودند.

درویشی در ادامه از امدادرسانی به ۲۵۳ خانوار و یک هزار و یک نفر حادثه دیده طی بازه زمانی مذکور در شهرستان‌های گرفتار سیلاب خبر داد و افزود: طی این مدت ۱۹ خانوار و ۷۸ نفر توسط امدادگران اسکان یافتند و تخلیه آب ۵۴ منزل صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس بیان کرد: در این راستا ۳۴ تیم عملیاتی با ۳۹ نفر پرسنل و ۱۱۳ نفر داوطلب با ۲۳ خودرو عملیاتی به امدادرسانی پرداختند.

وی تصریح کرد: امدادگران طی این مدت به توزیع اقلام امدادی نظیر چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون، بسته بهداشتی، فانوس، بسته غذایی ۷۲ ساعت، کنسرویجات پرداختند که مجموع اقلام توزیع شده ۶۷۶ مورد بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین