کد خبر: ۹۳۱۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

‍۳ کشته و ۶ مصدوم در تصادف جاده نیشابور

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: بر اثر تصادف شاخ به شاخ جاده نیشابور به تربت‌حیدریه ۳ نفر جان خود را از دست داده و ۶ نفر نیز مصدوم شدند.
‍۳ کشته و ۶ مصدوم در تصادف جاده نیشابور
آفتاب‌‌نیوز :

سید حمید حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام وقوع یک فقره تصادف به مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی به پرواز درآمد و دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ نیشابور از پایگاه‌های گلبو و حسینی نیز اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه بین یک خودروی پراید و نیسان رخ داد، خاطرنشان کرد: تصادف در ساعت ۱۲ ظهر امروز و در محور نیشابور به تربت نرسیده به سالاری رخ داد.

حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه تعداد مصدومان این حادثه ۹ نفر ارزیابی شد که متأسفانه ۳ مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بودند.

وی یادآور شد ۶ مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی برای ادامه روند درمان توسط دو آمبولانس و بالگرد اورژانس ۱۱۵ نیشابور به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

 در این حادثه یک خانم ۵۰ ساله و یک مرد ۴۵ ساله در صحنه تصادف جان باخته بودند و کودک خردسال دیگر که دچار آسیب دیدگی شدید شده بود نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین