کد خبر: ۹۳۱۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵

مرگ ۲ جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی

رییس سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: شنا کردن در استخر ذخیره آب کشاورزی در اطراف روستای گرینه این شهرستان به قیمت جان دو نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله تمام شد.
مرگ ۲ جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی
آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل اسدی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر غرق شدن دو نوجوان در استخر ذخیره آب کشاورزی در اطراف روستای گرینه در ساعت ۱۴:۰۵ به سامانه ۱۲۵ گفت: با اعلام این حادثه بلافاصله یک تیم نجات متشکل از ۳ غواص و دو خودرو سنگین و سبک به همراه یک اکیپ از غواصان ایستگاه شهید صدیقی با نظارت مدیر عملیات سازمان به روستای گرینه اعزام شدند.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی نیشابور حادثه در یک استخر بزرگ ذخیره آب کشاورزی رخ داده بود و غواصان آتش‌نشانی نیشابور بلافاصله پس از بررسی محل وارد آب شدند و پس از جست‌وجوی کامل جنازه دو نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله که هر دو اهل شهر درود هستند را از عمق ۱۲ متری کف استخر پیدا کرده و تحویل تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دادند.

اسدی، افزود: متاسفانه باتوجه به هشدارهای متعددی که ازطریق سازمان آتش‌نشانی به همشهریان داده شده است باز هم شاهد حوادثی از این قبیل هستیم؛ به طوری که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵ نفر در استخرهای کشاورزی جان خود را از دست داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین