کد خبر: ۹۳۱۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
تبلیغات

با خیال راحت دوربین مداربسته بخرید

در حال حاضر به روزترین تکنولوژی در تجهیزات نظارتی محصولات هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی است. در برند هایک ویژن شما می توانید به روزترین تکنولوژی ها از جمله تشخیص چهره، تشخیص دمای بدن، خواندن پلاک ماشین، هشدار عبور از خط، دید در شب رنگی هیبریدی، قابلیت میکروفون داخلی و … را خریداری کنید.
با خیال راحت دوربین مداربسته بخرید
آفتاب‌‌نیوز :

هر کاربر برای تجهیز مکان خود به دوربین مدار بسته باید بداند چه دوربین مدار بسته‌ای برای آن محیط مناسب است تا طبق آن بتواند تجهیزات نظارتی متناسب با نیازش را خریداری و استفاده نماید. حال سوال اینجاست که چه دوربین مدار بسته‌ای بخریم؟ برای این کار باید بدانیم انتظارمان از یک تجهیزات نظارتی چیست و محصول مورد نظرمان چه قابلیت‌هایی دارد.

بدنه و نوع

در هایک ویژن هر محصولی برای هر مکانی بخواهید میتوانید پیدا کنید و با توجه به تنوع محصولات هایک ویژن با دست بازتری می‌توانید دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنید. دوربین‌های مداربسته این برند دارای دو مدل جنس بدنه فلزی و پلاستیکی و سه مدل شکل ظاهری دام، بولت و اسپیددام است. شما برای استفاده دوربین مداربسته در فضای داخلی باید از مدل دام و برای استفاده در فضای بیرونی از مدل بولت این دوربین‌ها استفاده کنید. همچنین برای نظارت از فضا‌های بزرگ با ارتفاع زیاد هم باید از دوربین‌های مداربسته اسپیددام استفاده کنید.

لنز

همانطور که گفته شد، با توجه به تنوع محصولات هایک ویژن می‌توان گفت کامل‌ترین مجموعه دوربین مداربسته را به کاربرانش عرضه می‌کند. نوع لنز دوربین یکی از مواردی است که شما در خرید خود باید به آن توجه داشته باشید لنز ثابت و متغیر هر کدام کاربرد‌های متفاوتی دارد که در محصولات هایک ویژن یافت می‌شود. شما برای انتخاب یکی از این دو نوع باید بدانید این دوربین مداربسته برای چه محیطی است، اگر بخواهید در محیطی نصب کنید که نیاز به مشاهده جزئیات بیشتری دارید باید از لنز متغیر و اگر نیاز به این کار ندارید از دوربین مداربسته با لنز ثابت استفاده کنید.

چه دوربینی بخرم؟

چه دوربینی بخریم

وضوح تصویر، دید در شب و تکنولوژی

کامل‌ترین مجموعه و گسترده‌ترین بازه وضوح تصویر در محصولات مخصوص شرکت هایک ویژن است که از وضوح تصویر ۲ مگاپیکسل تا ۸ مگاپیکسل را شامل می‌شود محصولات هایک ویژن دارای دو تکنولوژی IP و HD هستند که شرح وضوح تصویردر تکنولوژی‌های مختلف، متفاوت است:

  • وضوح تصویر ۲، ۳، ۵، ۶ و ۸ مگاپیکسل برای تکنولوژی HD
  • وضوح تصویر ۲، ۴، ۵، ۶ و ۸ مگاپیکسل برای تکنولوژی IP
  • دید در شب در محصولات متفاوت در برند هایک ویژن نیز به شرح زیر متفاوت است:
  • دید در شب ۲۰ متر تا ۸۰ متر برای دوربین‌های مداربسته دام و بولت HD و IP
  • دید در شب تا ۱۵۰ متر برای دوربین‌های مداربسته اسپیددام

کانال‌های تصویر دستگاه

  • محصولات هایک ویژن شامل دستگاه‌های DVR و NVR هم می‌شود. کانال‌های تصویر این محصولات به شرح زیر است:
  • DVR‌های هایک ویژن شامل ۴ تا ۳۲ کانال تصویر هستند.
  • NVR‌های هایک ویژن شامل ۴ تا ۱۲۸ کانال تصویر هستند.
  • محصولات پروژه‌ای و هوشمند هایک ویژن

اگر قصد تهیه یک تجهیزات نظارتی برای پروژه‌های بزرگ دارید، باید از برند هایک ویژن استفاده کنید. محصولات پروژه‌ای فقط در برند هایک ویژن موجود است که این محصولات به شرح زیر هستند:

  • دید در شب رنگی
  • تشخیص حرارت
  • تشخیص عبور از خط
  • شمارنده افراد
  • پلاکخوان
  • دستگاه‌های هوشمند سری I

*علاوه بر دوربین مدار بسته و دستگاه، محصولات هایک ویژن کابل و سوئیچ هم تولید می‌کند که در ادامه با انواع آن‌ها آشنا می‌شوید.

کابل و سوئیچ هایک ویژن

سوئیچ شبکه هایک ویژن یکی از تجهیزات جانبی شبکه می‌باشد که اهمیت بسیار بالایی در نصب و راه اندازی سیستم مدار بسته دارد. به خصوص افرادی که قصد آغاز پروژه‌ها و بسترسازی‌های بزرگ با کابل کشی‌های طولانی را دارند، باید حتماً به سراغ استفاده از سوئیچ‌های شبکه بروند. زیرا سوئیچ شبکه در کاهش هزینه‌های مصرفی و نهایی، نقش پررنگی ایفا می‌کند.

انواع سوئیچ شبکه هایک ویژن

سوئیچ شبکه هایک ویژن به دو دسته سوئیچ‌های مدیریتی و سوئیچ‌های غیر مدیریتی تقسیم می‌شود. سوئیچ‌های غیر مدیریتی تجهیزاتی هستند که به حالت برنامه‌ریزی شده تولید و عرضه می‌شوند و عملکرد آن‌ها بر اساس استاندارد‌های خاصی است و هیچ گونه امکان تغییر در توابع عملکردی این سوئیچ‌ها نیز وجود ندارد.

به علت وجود این محدودیت، قیمت سوئیچ‌های غیر مدیریتی ارزان‌تر از سوئیچ‌های مدیریتی است.

خرید سوئیچ هایک ویژن

اگر قصد خرید سوئیچ شبکه هایک ویژن را دارید، باید به نکات مهمی دقت داشته باشید. ساختار فیزیکی سوئیچ‌ها از تعداد پورت‌های مختلف تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها ظرفیت متفاوتی هم دارند و این تفاوت‌ها عامل ایجاد تغییر در قیمت سوئیچ شبکه هایک ویژن می‌شوند.

سوییچ‌های معمولی ۴ تا ۸ پورت و سوئیچ‌های پیشرفته‌تر ۳۲ تا ۱۲۸ پورت دارند که برای مصارف صنعتی استفاده می‌شوند. اگر شما هم به قصد مصرف صنعتی به دنبال سوئیچ هایک ویژن می‌روید، می‌توانید سوئیچ‌های پیشرفته‌تر را انتخاب کنید. علاوه بر تعداد پورت‌ها، میزان توان سوئیچ و میزان پهنای باند موجود هم از نکات مهمی هستند که در هنگام خرید نباید از آن‌ها غافل شوید.

کابل شبکه هایک ویژن برای انتقال داده در بستر شبکه استفاده می‌شود که برند هایک ویژن تمام تلاش خود را کرده است تا این محصول را در سطح کیفی بالا تولید کند. استفاده از روکش PVC غیر قابل اشتعال برای این محصول باعث شده تا در شرایط مختلف از جمله محیط‌های پر نویز هم قابلیت استفاده داشته باشد. در نتیجه می‌توانید برای پروژه‌های متعدد خود به سراغ این کابل شبکه بروید.

بهترین دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته دید در شب

انواع کابل شبکه هایک ویژن

کابل شبکه دارای انواع مختلفی است. هایک ویژن بر اساس سیستم‌های مدار بسته خود کابل‌های شبکه متفاوتی را به بازار عرضه می‌کند که برای اتصالات شبکه‌های کامپیوتری، انتقال دیتا، انتقال صدا و… در سیستم مداربسته استفاده می‌شوند.

اگر قصد کابل کشی سیستم مداربسته خود در منزل یا در محل کار را دارید می‌توانید به سراغ کابل‌های هایک ویژن بروید و بر اساس مدل دوربین مداربسته مناسب‌ترین کابل را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه تمام محصولاتی که در این سایت ثبت سفارش می‌شوند، در همان روز ارسال می‌گردند، شما می‌تانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید. نصب دوربین‌های این مجموعه توسط تیم پروژه‌ای قوی و حرفه‌ای ما انجام می‌گیرد. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین