کد خبر: ۹۳۱۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

همه چیز درباره سامان فلاح خرید تازه استقلال

در سلسله مطالب «بیوگرافی بازیکنان حاضر در لیگ برتر» مطابق حروف الفبا و شماره پیراهن به معرفی آن‌ها می‌پردازد. بعد از معرفی سیدحسین حسینی، از آنجا که استقلال شماره ۲ ندارد، نوبت به شماره ۳ و خرید تازه تیم می‌رسد.
همه چیز درباره سامان فلاح  خرید تازه استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

مدافع تازه وارد استقلال این فصل پیراهن شماره ۳ آبی پوشان را به تن دارد.

«سامان فلاح ورنامی» متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۰ در ساری است. او فوتبال را از سال ۱۳۹۶ و ۱۶ سالگی با پیوستن به آکادمی باشگاه فوتبال پدیده ساری آغاز کرد. سپس سال ۱۳۹۷ به آکادمی باشگاه فوتبال مقاومت تهران ملحق شد و تا سال ۱۳۹۹ که ۱۹ ساله داشت در رده‌های پایه این تیم مشغول به بازی بود.

سپس به پیکان آمد و خیلی زود با توانایی‌های فنی بالا و فیزیک مناسب در پیکان خود را به تیم تحمیل و به پیراهن اصلی در لیگ برتر رسید.

فصل ۲۱ سامان فلاح جوان‌ترین کاپیتان لیگ بود و با عنوان کاپیتان دهه هشتادی در فوتبال ایران مشهور شد (۱۴۰۰) او که سابقه حضور در تیم‌های ملی پایه و کاپیتانی تیم امید را هم دارد، اولین بار توسط کارلوس کی روش قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ به تیم ملی دعوت شد، ولی این امیر قلعه نویی بود که تا امروز ۴ بار در بازی‌های ملی به او فرصت داده است.

سامان فلاح نوروز ۱۴۰۲ در حالی که زمزمه پیوستن او به پرسپولیس بر سر زبان‌ها بود، در حال تعطیلات در زادگاهش یک تصادف سنگین داشت که باعث شد مدت‌ها از زمین فوتبال دور بماند.

در بازگشت نیز برای رسیدن به اوج قبلی، مدتی زمان لازم داشت که همین مسائل باعث شد تیم‌های بزرگ پیشنهاد خود را پس بگیرند. سرانجام تابستان ۱۴۰۲ سامان فلاح با قراردادی ۳ ساله راهی گل گهر شد و فصل ۲۳ در لباس تیم سیرجانی سپری کرد؛ و در حالی که هنوز با این باشگاه قرارداد داشت، در این تابستان توسط نکونام انتخاب شد تا با رقمی کلان -مطابق آنچه در فضای رسانه‌ای و مجازی شایع شده- پیراهن استقلال را به تن کند.

سامان خیلی دیر به جمع آبی پوشان اضافه شد و به همین دلیل هنوز فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا نکرده، او هفته اول در وقت‌های تلف شده بازی فرصت حضور در میدان مقابل شمس آذر را پیدا کرد، اما هفته دوم مقابل ملوان بازی نکرد.

با حضور آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی و داسیلوا و با توجه به اینکه روزبه چشمی هم می‌تواند در پست دفاع میانی بازی کند، سامان فلاح کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین