کد خبر: ۹۳۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

میلادی‌ترین روز پرسپولیس با ورود دو ستاره!

دو میلاد شناخته‌شده فوتبال ایران به تمرینات پرسپولیس اضافه شده‌اند تا چالش گاریدو برای انتخاب ترکیب و لیست بازی‌ها بیشتر شود.
میلادی‌ترین روز پرسپولیس با ورود دو ستاره!
آفتاب‌‌نیوز :

نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بعد از شروع فصل هم ادامه داشت و سرخ‌ها که سه جای خالی در لیست بزرگسالان خود داشتند، علاوه بر جذب میلاد محمدی در پست دفاع چپ، میلاد سرلک، ملی‌پوش سابق خود را نیز به تیم‌شان اضافه کردند.

میلاد محمدی که حدود هشت سال از لیگ ایران دور بود، در اوج پختگی و سال‌ها بازی در خارج از کشور و همچنین شرکت در تورنمنت‌های مهم همراه با تیم ملی به پرسپولیس آمد تا لباس تیم محبوب خود را برتن کند.

همچنین میلاد سرلک نیز که با پرسپولیس قرارداد داشت و در زمستان برای سپری کردن خدمت سربازی راهی ملوان شده بود، با سپری کردن پروسه دریافت کسری خدمت، روز چهارشنبه همراه با میلاد محمدی در ایفمارک حاضر شد تا مجوز لازم برای بازی را بگیرد.

در تمرین روز یکشنبه پرسپولیس که نخستین تمرین تاکتیکی سرخ‌ها برای دیدار با فولاد محسوب می‌شد، میلاد محمدی و میلاد سرلک با آمادگی و انگیزه بالا در ورزشگاه کاظمی حضور پیدا کردند. با توجه به آمادگی بالای این بازیکنان، گاریدو امیدواری زیادی به دو میلاد تازه اضافه شده به تمرینات پیدا کرد.

میلاد سرلک که در اواخر فصل گذشته از ناحیه دیسک کمر مصدومیت داشت، با سپری کردن دوران نقاهت خود حالا از آمادگی خوبی برخوردار است و تلاش می‌کند جایگاه سابق خود به عنوان هافبک دفاعی مورد اطمینان و اول پرسپولیس را پس بگیرد.

حال باید دید شرایط در این هفته چطور رقم خواهد خورد و بدون شک با اضافه شدن این دو بازیکن و محدودیت نفرات بزرگسال روی نیمکت بازی‌ها، گاریدو چالش بزرگی را برای خط زدن بازیکنان خود و انتخاب ۱۸ ستاره پرسپولیس خواهد داشت.

حضور میلاد محمدی و میلاد سرلک می‌تواند ترکیب پرسپولیس را کاملا دگرگون کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین