کد خبر: ۹۳۱۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

استالونه دوباره صخره‌نورد می‌شود/ ساخت دنباله در ۷۸ سالگی

دنباله فیلم «صخره نورد» سیلوستر استالونه پاییز امسال فیلمبرداری می‌شود.
استالونه دوباره صخره‌نورد می‌شود/ ساخت دنباله در ۷۸ سالگی
آفتاب‌‌نیوز :

سیلوستر استالونه ۷۸ ساله، قرار است در دنباله اکشن مهیج «صخره نورد» محصول ۱۹۹۳ خود بازی کند.

«صخره نورد ۲» بودجه قابل توجهی از کمیسیون فیلم اتریش دریافت کرده و تولید آن در سپتامبر/ اکتبر آغاز خواهد شد.

 برای ساخت این فیلم به جای رنی هارلین که کارگردان فیلم اصلی بود، ژان فرانسوا ریشه به عنوان کارگردان انتخاب شده و فیلم برمبنای فیلمنامه مارک بیانکولی ساخته می‌شود.

در این فیلم استالونه در نقش رنجر گابریل واکر (گیب) دوباره ایفای نقش خواهد کرد. در نسخه اصلی جان لیتگو در نقش اریک کوالن که شرور اصلی فیلم بود، مهم‌ترین جایگاه را داشت.

درباره فیلم دوم گفته شده است: گبی اکنون یک اقامتگاه کوهستانی منحصر به فرد را اداره می‌کند. هنگامی که او و یک مشتری سرشناس در طول یک سفر ماجراجویانه آخر هفته گروگان گرفته می‌شوند، دخترش باید از تمام مهارت‌های خود در کوهنوردی استفاده کند تا آدم ربایان را گول بزند و نبرد مرگ و زندگی را پیش ببرد.

در فیلم اصلی تبهکاری به نام «کوآلن» (لیتگو) و هم دستانش، هواپیمایی حامل میلیون‌ها دلار اسکناس را می‌ربایند و محموله گرانبها را به هواپیمای دیگری منتقل می‌کنند، اما هواپیمای دوم آسیب می‌بیند و با چمدان‌های حامل اسکناس‌ها در کوهستان راکی سقوط می‌کند. «گیب واکر» و دوستش، «هال تاکر» از گروه نجات کوهنوردان پیام کمک تبهکاران را دریافت می‌کنند و به کمکشان می‌شتابند، اما تبهکاران آن ۲ را گروگان می‌گیرند تا چمدان‌ها را به دست بیاورند.

این فیلم نامزدی ۳ اسکار شامل کاندیدای اسکار بهترین جلوه‌های ویژه، کاندیدای اسکار بهترین جلوه‌های صوتی و کاندیدای اسکار بهترین صدا سال ۱۹۹۴ را کسب کرد.

صخره نورد ۷۸ ساله کمتر می‌شود یافت و اینکه آیا مخاطبی برای دنباله آن وجود دارد یا خیر، موضوعی دیگر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین