کد خبر: ۹۳۱۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات پایتخت تا پنجشنبه

باران در راه است / مدیریت بحران تهران: از اتراق کنار مسیل‌ها خودداری کنند

 مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی، نسبت به فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان به ویژه شهرستان فیروزکوه هشدار داد و گفت: مردم پایتخت باید از اتراق کنار مسیل‌ها به دلیل مخاطره‌آمیز بودن آن‌ها خودداری کنند.
باران در راه است / مدیریت بحران تهران: از اتراق کنار مسیل‌ها خودداری کنند
آفتاب‌‌نیوز :

حامد یزدی‌مهر عصر دوشنبه اظهار کرد: طبق اعلام اداره کل هواشناسی از بعدازظهر امروز دوشنبه پنجم تا روز پنجشنبه هشتم شهریور ماه شاهد فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی در کل استان به ویژه ارتفاعات و فیروزکوه خواهیم بود.

به گزارش استانداری تهران، وی با اشاره به احتمال وقوع وزش باد شدید و گرد و خاک درباره استحکام‌بخشی سازه‌های سست و بنر‌های تبلیغاتی هشدار داد و اضافه کرد: احتمال کاهش کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

یزدی‌مهر در خصوص مخاطره آبگرفتگی محلی و جاری شدن روان آب نیز هشدار داد و گفت: شهروندان از اتراق و برپایی چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند.

وی با بیان اینکه احتمال وقوع مخاطره در فعالیت طبیعت‌گردی و کوهنوردی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز وجود دارد افزود: توصیه می‌شود در زمان‌های مذکور از این فعالیت‌ها خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت لایروبی دهانه پل‌ها، کانال‌ها و آب‌رو‌ها تاکید کرد و یادآور شد: ضروری است که از محلول و سم‌پاشی باغات و مزارع پرهیز شود و کشاورزان و باغداران نسبت به انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین