کد خبر: ۹۳۱۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
والیبال زیر ۱۷ سال جهان.

کامبک نیمه‌کاره ماند؛ ایران مغلوب قهرمان آفریقا شد

 تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان، مغلوب مصر شد تا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شود.
کامبک نیمه‌کاره ماند؛ ایران مغلوب قهرمان آفریقا شد
آفتاب‌‌نیوز :

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (دوشنبه) به مصاف مصر رفت که دو تیم برای کسب سومین برد و صدرنشینی رقابت ویژه‌ای با یکدیگر داشتند. تیم ایران در این دیدار، سه بر دو مغلوب حریف شد تا نخستین ناکامی را قبل از مرحله حساس حذفی تجربه کند.

شاگردان آرش صادقیانی در ست‌های سوم و چهارم با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب حریف شدند تا به کار خود در مرحله مقدماتی با دو برد و ۷ امتیاز و کسب جایگاه دوم جدول گروه B پایان دهند.

کامیاب عبدالهی‌فر، آرمین آسیایی، شنتیا به‌نژاد، محمد رئوف خوشحال، طا‌ها محسنی، سید محمدمهدی حسینی و مسعود ایمری (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در این مسابقه بودند.

جولیان کوبرون از استرالیا و تارغ بنجیلون از مراکش داوران اول و دوم این دیدار بودند. داوری این مسابقه در مجموع با صحنه‌های مشکوکی روبرو بود و سرمربی تیم ایران نیز اعتراض‌های در طول مسابقه نسبت به داوری داشت.

کامیاب عبدالهی‌فر با کسب ۲۰ پوئن، امتیازآورترین بازیکن ایران برابر مصر در مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان ۲۰۲۴ شد.

سجده بازیکنان مصر در پایان هر ست که پیروز یا مغلوب شدند یکی از نکات حاشیه‌ای این دیدار بود که توجه عکاسان و تماشاگران حاضر در سالن را به خود جلب کرده بود.

سطح فنی جدال قهرمانان آفریقا و آسیا در این دیدار بسیار بالا بود به گونه‌ای که آنالیزور‌های تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی توجه ویژه‌ای به این مسابقه داشتند.

علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی و حسام الدین نائیجی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ) اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران که به عنوان تیم دوم گروه مرحله مقدماتی را به پایان رساند، در مرحله نخست حذفی قهرمانی جهان به مصاف تیم سوم گروه چهارم (شیلی) می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین