کد خبر: ۹۳۱۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
تبلیغات

معرفی کولر‌های ۶۰۰۰ ایرومکس

معرفی کولر‌های ۶۰۰۰ ایرومکس مناسب برای افرادی است که قصد خرید یک سیستم سرمایشی را دارند و آشنایی بیشتر با قابلیت‌های آن، کمک به انتخابی بهتر می‌نماید. اگرچه این کولر‌ها ظرفیت ۶۰۰۰ دارند، ولی باید بدانید که مهندسین برند ایرومکس این سیستم را طوری طراحی کرده اند که تا ۹۰ درصد بازدهی را داشته باشد؛ پس شاهد حجم بالایی از قدرت خنک کنندگی خواهید بود. عملکرد خوب و تهویه هوا از مزیت‌های استفاده از این کولر سلولزی خواهد بود.
معرفی کولر‌های ۶۰۰۰ ایرومکس
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه مطالب، انواع مختلف کولر ایرومکس مدل ۶۰۰۰ و ویژگی‌های هریک را به تفکیک توضیح خواهیم داد.

انواع کولر‌های ۶۰۰۰ ایرومکس

انوع کولر‌های ۶۰۰۰ ایرومکس به دو دسته بالازن و بغل زن تقسیم بندی می‌شوند. علت این تقسیم بندی، فقط راحتی در نصب و ارائه کارایی بیشتر می‌باشد؛ چراکه گاهی اوقات کانال کشی‌های یک محیط با محدودیت‌های متفاوتی مواجه است و فقط می‌توان از مدل خاصی از کولر‌ها بهره برد. این کولر‌ها با عملکردی فوق العاده عالی و قدرتمند، متراژ‌های بزرگ به اندازه ۱۸۰ متر مربع و در شرایط بهینه تا ۲۰۰ متر مربع را خنک نگه می‌دارند و به همین علت بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی بدست آورده اند. البته باید اشاره کنیم که بزرگترین وجه تمایز این کولر آبی سلولزی با دیگر سیستم‌های سرمایشی، مصرف آب و برق آن است. اگرچه متراژ‌های بزرگ را خیلی خوب خنک می‌کنند، اما مصرف انرژی آن‌ها بسیار بهینه شده است تا جایی که در گرید مصرف برق A+++ قرار گرفته اند. تمامی مدل‌های کولر ۶۰۰۰ ایرومکس، یعنی، مدل بالازن یا بغل زن با استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای مصرف انرژی بهینه شده اند.

کولر ۶۰۰۰ ایرومکس بالازن

کولر 6000 بالازن بر پایه فناوری اینورتر و بهره مندی از یک پد سلولزی بیشتر، توانسته است تا میزان بازدهی خود را تا ۹۰ درصد افزایش دهد. وجود دریچه خروجی هوا در قسمت بالایی کولر باعث می‌شود تا یک پد جداگانه در این ناحیه قرار بگیرد. به همین خاطر، حجم بیشتری از رطوبت در پد‌ها وجود خواهد داشت که منجر به قدرت بیشتر در ظرفیت خنک کنندگی به اندازه ۹۸۰۰۰ BTU شده است. وجود رطوبت بالا در بعضی کولر‌های آبی منجر به رسوب گذاری و کاهش طول عمر سیستم سرمایشی می‌شود. اما خوشبختانه متخصصین ایرومکس با بهره مندی از به روزترین فناوری‌های دنیا، قابلیت تخلیه آب به صورت هوشمند را فراهم کرده اند. در این شرایط بدنه و پد‌ها سالم‌تر باقی می‌مانند و شاهد رسوب گذاری یا تجمع باکتری‌های بدبو نخواهید بود. برای این محصول، موتور قدرتمند BLDC را درنظر گرفته اند تا با کمک از فناوری اینورتر، حداکثر سرعت خنک کنندگی را بدون صدای اضافی به ارمغان بیاورند. در واقع با وجود فن سایلنت با فشار حداکثری و بدنه ضدلرزش پلیمری، هیچ صدای اضافی یا مزاحمی ناشی از فعالیت کولر ۶۰۰۰ ایرومکس به گوشتان نخواهد رسید. این سیستم سرمایشی معمولا در بالکن منازل قرار می‌گیرد؛ زیراکه نیازی به کانال کشی‌های طولانی و پیچیده ندارند.

کولر ۶۰۰۰ بغل زن ایرومکس

کولر 6000 بغل زن ایرومکس از رایج‌ترین مدل‌هایی است که توسط افراد زیادی خریداری می‌شود. این مدل قابلیت تطبیق پذیری خوبی با کانال کشی‌های طولانی و پیچیده دارند و برای نصب آن با چالش رو به رو نخواهید شد. در اکثر موارد کانال کشی‌های طولانی طوری طراحی شده اند که محل قرارگیری کولر در بام منازل یا محیط کسب و کار باشد. به همین منظور، متخصصین ایرومکس، بدنه پلیمری را برای این کولر درنظر گرفته اند؛ چراکه بدنه فلزی کولر‌های آبی معمولی مقاومتی در برابر تابش مستقیم نورخورشید را نداشتند و خیلی زود پوسیده می‌شدند، با این کار از پوسیدگی بدنه کولر سلولزی- پلیمری جلوگیری کرده اند و عمر مفید آن را افزایش داده اند. باتوجه به محل قرارگیری این سیستم سرمایشی و طول کانال، همچنان بازدهی کولر ایرومکس بغل زن مدل ۶۰۰۰ تا ۸۵ درصد می‌باشد. این میزان بازدهی نسبت به سایر سیستم‌های خنک کننده، بسیار بیشتر بوده؛ بنابراین برای استفاده در متراژ‌های بزرگ مناسب سازی شده است. این محصول برای متراژ‌های کوچکتر نیز کاربرد دارد؛ چون با کمک تکنولوژی اینورتر و موتور BLDC به طور پیوسته دور و سرعت موتور تنظیم می‌شوند تا دمای محیط طبق سلیقه شما قابل تنظیم باشد.

کولر ۶۰۰۰ بغل زن ایرومکس

ویژگی‌های کولر ایرومکس مدل ۶۰۰۰

مهم‌ترین ویژگی‌های کولر ایرومکس مدل ۶۰۰۰ به شرح موارد زیر می‌باشد.

  • موتور BLCD: این موتور از جدیدترین فناوری‌های روزدنیا به حساب می‌آید که بر پایه نیرو الکترومناطیس کار می‌کند. با حفظ دور موتور می‌توان سرعت آن را به طور پیوسته کم یا زیاد کرد تا به دمای دلخواه افراد در محیط برسد.
  • تکنولوژی اینورتر: در تولیدات ایرومکس از فناوری اینورتر کمک گرفته اند تا قدرت خنک کنندگی آن را افزایش دهند.
  • حذف لوازم اضافی: یکی از دردسر‌های کولر‌های معمولی، تعمیرات دوره‌ای آن و بررسی تسمه و یاتاقان بود. اما در کولر ۶۰۰۰ ایرومکس چنین لوازم اضافی دیده نمی‌شود؛ بنابراین مشکل پارگی تسمه یا یاتاقان را تجربه نخواهید کرد.
  • مصرف بهینه انرژی: بزرگترین ویژگی کولر‌های ایرومکس ۶۰۰۰، عدم هدر رفت انرژی می‌باشد. متخصین، با استفاده از تکنولوژی اینورتر مصرف برق و آب را به حداقل‌ترین شکل ممکن رسانده اند.
  • استفاده از پد‌های سلولزی: پد‌های سلولزی رطوبت را در خود جذب می‌کنند و آن را به شکل بخار نگه می‌دارند. طبیعتا با تبدیل شدن آب به بخار، حجم کمتری از آب استفاده می‌شود و از طرفی، بخار آن به طور یکنواخت در محیط پخش می‌شود.
  • استفاده از فیلتر‌های تصفیه هوا: بهره مندی از فیلتر تصفیه کننده هوا، ویژگی است که فقط در کولر‌های ایرومکس مشاهده می‌کنید. این فیلتر‌ها بسیار دقیق هستند و حتی کوچک‌ترین ذرات معلق را از خود عبور نمی‌دهند و هوای محیط را کاملا پاکیزه نگه می‌دارند.

برای اطلاع بیشتر به وب سایت رسمی https://airomax.co مراجعه نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین