کد خبر: ۹۳۱۹۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

یک پیش‌بینی از آینده سیاسی تندرو‌ها

جلایی پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره آینده سیاسی تندروها گفت: اتفاقی که افتاده این است که خالص‌گرایان از مدیریت بوروکراسی فعلا دور می‌شوند، که البته این کمک مهمی به جمهوری اسلامی در شرایط حساس کنونی کشور برای رویارویی با مشکلات است اما خالص‌گراها از بوروکراسی دور شوند از جامعه که حذف نمی‌شوند. این ها چهارده میلیون رأی آوردند و هستند.
یک پیش‌بینی از آینده سیاسی تندرو‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

جلایی پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره آینده سیاسی تندرو‌ها گفت: اتفاقی که افتاده این است که خالص‌گرایان از مدیریت بوروکراسی فعلا دور می‌شوند، که البته این کمک مهمی به جمهوری اسلامی در شرایط حساس کنونی کشور برای رویارویی با مشکلات است، اما خالص‌گرا‌ها از بوروکراسی دور شوند از جامعه که حذف نمی‌شوند. این‌ها چهارده میلیون رأی آوردند و هستند.

وی افزود: ببینید اتفاقی که افتاده این است که خالص‌گرایان از مدیریت بوروکراسی فعلا دور می‌شوند، که البته این کمک مهمی به جمهوری اسلامی در شرایط حساس کنونی کشور برای رویارویی با مشکلات است، اما خالص‌گرا‌ها از بوروکراسی دور شوند از جامعه که حذف نمی‌شوند. وی ادامه داد: این‌ها چهارده میلیون رأی آوردند و هستند. البته اگر در جامعه تلاش کنند همچون یک اصول‌گرای عاقل قانونی و غیر رانتی مبارزه سیاسی کنند، دوباره می‌توانند به صحنه رسمی بازگردند. اما اگر از شکست خود درس نگیرند و روال حذفی و خالص سازی گذشته را دنبال کنند، بیشتر به یک فرقه سیاسی تبدیل می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین