کد خبر: ۹۳۱۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴

ستاره سابق رئال به مادرید بازگشت

مهاجم کلمبیایی سابق رئال مادرید با قراردادی رسمی به رایو وایه‌کانو پیوست.
ستاره سابق رئال به مادرید بازگشت
آفتاب‌‌نیوز :

خامس رودریگز به لالیگا بازگشت و اکنون این مهاجم کلمبیایی بازیکن جدید رایو وایه‌کانو است. این باشگاه مادریدی امضای قرارداد با ستاره شناخته شده را به عنوان بمب بزرگ صدمین سالگرد تاسیس خود معرفی کرد.

وایه‌کانو موفق شد برنامه اقتصادی‌اش برای تامین دستمزد این بازیکن را اجرا کند. خامس به دنبال فسخ قرارداد چند ماه پیش در برزیل، به عنوان بازیکن آزاد به لالیگا بازگشت

این باشگاه مادریدی تمهیدات مالی داشته تا بتواند عملیات ثبت قرارداد خامس را انجام دهد و حمایت لازم را برای داشتن بازیکنی مانند او نشان دهد.

رایو وایه کانو با استفاده از روشی که برای فالکائو انجام داده بود، خامس را به دست آورده تا او ستاره صدمین سالگرد تاسیس این باشگاه باشد.

خامس دوباره موفق شد در همین تابستان خودش را به عنوان یک فوتبالیست آماده معرفی کند. درخشش در کوپا آمه‌ریکا این ستاره کلمبیایی را به فوتبال اروپا بازگرداند.

اولویت او بازگشت به لالیگا بود و علیرغم اینکه چندین باشگاه در ماه‌های اخیر علاقه نشان دادند، هیچ کدام کاری که وایه کانو حاضر به انجام آن شد را نکردند.

خامس رودریگز با امضای قراردادی با رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۴، درست یک دهه پیش، به دنبال درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، حرکت بزرگی را در دوران حرفه‌ای خود انجام داد.

او چهار فصل را در رئال سپری کرد و بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ لالیگا را تجربه کرد. او برای نیم فصل در فصل ۱۹-۲۰۲۰ به رئال بازگشت، اما نتوانست روز‌های درخشان خود را تکرار کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین