کد خبر: ۹۳۱۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

واکنش کارگردان «غربت» به توقیف ناگهانی این سریال

نویسنده و کارگردان «غربت» به توقیف این سریال واکنش نشان داد و گفت: تعهد می‌دهم که در سریال غربت هیچ توهین و اهانتی به قوم عزیز و مقاوم عرب زبان کشورمان نشده است.
واکنش کارگردان «غربت» به توقیف ناگهانی این سریال
آفتاب‌‌نیوز :

امیر پورکیان کارگردان سریال غربت در در خصوص حواشی و اتفاقات پیش آمده و توقیف این سریال گفت: انتظار هر چیزی را داشتم جز این هجمه‌ها علیه سریال غربت؛ آن هم در حالی که تنها سه قسمت پخش شده است.

پورکیان افزود: بعضی از مدیران در تهران یک شبه دلسوز اقوام کشور شدند! برخی افراد (که به زودی نامشان را خواهم گفت) احساس می‌کنند قدرت‌های فراقانونی دارند و با دلایل واهی و سنگ اندازی در روند تولید و انتشار یک اثر، قصد دارند پلتفرم مورد نظرشان در نمایش خانگی را از میدان رقابت خارج کنند. این مهم را از همان چند جلسه که به ساترا رفتم به راحتی دریافتم.

وی ادامه داد: عجیب است که به جای حمایت از چنین آثاری به نوعی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند و نکته جالب اینجاست رفت و آمد عوامل سازنده و مدیران نماوا به مجموعه ساترا طی سه ماهه گذشته نتیجه‌ای نداشته است و حتی یک مورد از اصلاحیه‌های سریال غربت را با ما مطرح نکرده‌اند.

کارگردان سریال «غربت» تأکید کرد: خودم فرزند خوزستان هستم و دوران کودکی را در کوچه پس کوچه‌های شهر اهواز گذرانده‌ام، شخصا طی یک ویدئو از همشهری‌های عزیز و هوشیار عرب زبان جنوب کشور به خاطر سوءتفاهم به وجود آمده عذر خواهی کردم و شک ندارم در دام این حاشیه سازی‌های مشکوک و قضاوت‌های مغرضانه نخواهند افتاد و تعهد می‌دهم که در سریال غربت هیچ توهین و اهانتی به قوم عزیز و مقاوم عرب زبان کشورمان نشده است… حتی حاضرم تمام کار را به نمایندگان و معتمدان ایشان نشان دهم، اما عده‌ای می‌دانستند با دیدن ادامه داستان همه چیز بر ملا می‌شود به همین دلیل کوشش کردند تا هر چه زودتر جلوی بقیه پخش را بگیرند.»

منبع: اصلاحات نیوز 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین