کد خبر: ۹۳۱۹۴۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

پاسخ فلیک به بازگشت نیمار به بارسا چه بود؟

سرمربی آلمانی بارسلونا به پیشنهاد ستاره برزیلی به بازگشت به این تیم، پاسخ منفی داد و عنوان کرد که این مهاجم در پروژه او نمی‌تواند جایی داشته باشد.
پاسخ فلیک به بازگشت نیمار به بارسا چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا فصل جدید را با دو برد مقابل والنسیا و بیلبائو به طرز چشمگیری درخشان آغاز کرده است.

با این حال با شروع فصل جدید، بارسلونا دوباره در موقعیتی نامطمئن در فصل نقل و انتقالات قرار دارد و این باشگاه هنوز به دلیل مشکلات مالی، نتوانسته است قرارداد دنی اولمو، به عنوان یکی از مهم‌ترین خرید‎‌هایش را ثبت کند.

در چنین شرایطی امروز خبری عجیب درباره نقل و انتقالات باشگاه بارسا منتشر شد و جرارد رومرو، کارشناس بازار نقل و انتقالات عنوان کرد که نیمار، مهاجم برزیلی سابق بارسا که فصل گذشته به عضویت الهلال عربستان درآمد، در اوایل ماه جاری به دلیل ناکامی این باشگاه در جذب نیکو ویلیامز از بیلبائو، پیشنهاد بازگشتش به جمع آبی‌واناری‌ها را مطرح کرد.

با توجه به اینکه بارسا در فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ به یک وینگر چپ نیاز دارد، رومرو گزارش می‌دهد که نیمار دوباره نام خود را مطرح کرده تا راهی برای خروج از الهلال پیدا کند و تحت هدایت هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسا، ستاره شود.

مهاجم الهلال در سال ۲۰۱۷ زمانی که پاری‌سن‌ژرمن چک بند فسخ ۲۴۸ میلیون دلاری (۲۲۲ میلیون یورو) او را صادر کرد و به نوبه خود رکورد نقل و انتقالات جهانی را شکست، کاتالان را ترک کرد.

علی‌رغم عزم این ستاره ۳۲ ساله برزیلی برای بازگشت پس از ۷ سال، فلیک با این مهم مخالفت کرده و عنوان کرد که نیمار در پروژه‌ای که او قرار است در بارسا کلید بزند، جایی ندارد.

پاسخ منفی به بازگشت این مهاجم برزیلی به این معنی است که نیمار پس از جدایی از PSG در سال ۲۰۲۳ با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو، برای فصل آینده نیز بازیکن الهلال باقی خواهد ماند.

نیمار پس از انجام تنها ۳ بازی برای الهلال در فصل گذشته، با توجه به مصدومیت از ناحیه زانو خانه‌نشین شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین