کد خبر: ۹۳۱۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶

توهین به مهسا امینی در تلویزیون با عبارت «نفله شدن یک دختر کرد سنی»!

اخیرا ویدئویی از برنامه‌ای تلویزیونی با حضور علی انتظاری، استاد دانشگاه و تقی ازاد ارمکی جامعه شناس و استاد دانشگاه، منتشر شده که در این ویدئو اظهارات انتظاری درباره ناآرامی های پائیز ۱۴۰۱ انتقادات مردم در فضای مجازی را به همراه داشت.
توهین به مهسا امینی در تلویزیون با عبارت «نفله شدن یک دختر کرد سنی»!
آفتاب‌‌نیوز :

اخیرا ویدئویی از برنامه‌ای تلویزیونی با حضور علی انتظاری، استاد دانشگاه و تقی ازاد ارمکی جامعه شناس و استاد دانشگاه، منتشر شده که در این ویدئو اظهارات انتظاری درباره ناآرامی‌های پائیز ۱۴۰۱ انتقادات مردم در فضای مجازی را به همراه داشت.

وی در بخشی از این گفتگو می‌گوید: در ناآرامی سال ۱۴۰۱ پیش بینی دشمن این بود که وقتی این اتفاق رخ می‌دهد و جوانان برای به قتل رسیدن یا کشته شدن یا نفله شدن یک دختر خانم کرد سنی وارد میدان می‌شوند، نظام مجبور است که به خشونت متوسل شود. این خشونت باعث خواهد شد که مردم به آن گروه شورش کرده ترحم کرده و به آن‌ها بپیوندند و از همین جا فاتحه جمهوری سالامی خوانده شود.

این استاد دانشگاه افزود:، ولی اتفاق نیفتاد. چرا؟ چون همانگونه که حضرت آقا هم فرمودند؛ دشمن دچار خطای محاسباتی شد. بله دچار خطای محاسباتی شد و آن این بود که جمهوری اسلامی برخورد خشن نکرد. جمهوری اسلامی ابر بود، ولی نبارید. درست است که مثلا در جا‌هایی چند استاد قراردادهایشان تمدید نشد. ما اخراج اساتید به آن معنا نداشتیم. چند تا استاد قراردادهایشان را تمدید نکردند. در این فضا چند نفر هم از این ور هم از آن ور کشته یا مجروح شدند.

وی افزود: این حداقل خشونتی بود که ممکن بود اتفاق افتد و پیش بینی دشمن این نبود. نیرو‌های نظامی، انتظامی و حتی بسیج ماموریت داشتند که حتی کتک هم خوردید تا حد ممکن عکس العمل نشان ندهید.

منبع: روزنامه تعادل

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین